کتابچه یکصد و ده مقاله برتر اجلاس به چاپ خواهد رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان دبیر کمیته علمی و پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سبک زندگی با رویکرد سلامت اقتصادی »که سیزده و چهارده شهریور ماه جاری به میزبانی دانشگاه‎های لرستان برگزار خواهد شد گفت: تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه این اجلاس 1586 مقاله بود که از این تعداد 947 مقاله توسط آقایان و 639 مقاله توسط بانوان به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده است.

حجت‎الاسلام متقی‎نیا افزود: 9 درصد نویسندگان مقالات ارسالی دارای مدرک تحصیلی دکتری ،26 درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 63درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و 2درصد هم دارای مدرک کاردانی و دیپلم بوده‎اند.

دبیر کمیته علمی اجلاس سراسری نماز با اشاره به محورهای این همایش از جمله نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی و اقتصاد سالم، نماز و کاهش آسیب‎های اقتصادی و آزاد بیان کرد: از بین مقالات ارسالی 1197 مقاله در محور الف،149 مقاله در محور ب،81 مقاله حول محور ج، 105 مقاله حول محور د و 54 مقاله هم شامل موضوعات آزاد مرتبط با نماز ارسال شده‎اند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از فرآیند داوری مقالات توسط کمیته داواران در نهایت بیست مقاله جهت ارائه شفاهی و 20 مقاله نیز جهت ارائه به صورت پوستر در این اجلاس پذیرفته شدند که این مقالات در کتابچه مجموعه مقالات به چاپ خواهند رسید.

دکتر متقی‎نیا همچنین افزود: کتابچه‎ای نیز شامل مجموعه‎ای از چکیده یکصد و ده مقاله برتر به چاپ خواهد رسید./س

برچسب ها: چاپ ، کتابچه ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.