رئیس اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 4 گفت: در ادامه فعالیت اداره زیبا سازی با همکاری اداره بسیج منطقه در خصوص تهیه و نصب تابلوهای شناسایی دیوار کوب مزین به تصاویر شهدا، اقدام شد.

ذبیح اله حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این اقدام، 30 معبر دیگر که خانواده های معظم شهدا در آن اسکان دارند شناسایی و با نام تصویر شهدای گرانقدرشان مزین شد که در این خصوص محلات ناحیه 4 هم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 ادامه داد: همچنین پیرو فعالیت های اداره زیبا سازی در خصوص پاک سازی جداره ها، شستشوی نما و المان های شهری، ایستگاههای اتوبوس در سطح نواحی 9 گانه در دستور کار قرار گرفت، که در این راستا ایستگاه های اتوبوس و سر پناه های موجود در محورهای امین، میدان
والفجر، میدان رهبر، خیابان جشنواره و . . .  شستشو شد.

حسینی با اشاره به شستشوی تابلوهای تجمیعی در سطح نواحی 9 گانه تصریح کرد: این طرح با همکاری اداره زیبا سازی منطقه و عوامل اجرایی ناحیه مورد دستور صورت پذیرفت، پس از پاکسازی تابلوها با دستگاه واتر جت، تمام تابلوها پاکسازی و شستشو شد، که در این راستا محورهای هنگام، استقلال، سراج و . . . در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حذف زوائد فیزیکی در برخی نواحی 9 گانه منطقه 4 خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر، این اداره، با همکاری نیروهای اجرایی این نواحی، اقدام به شناسایی و حذف زوائد فیزیکی در سطح معابر و محلات کرده است. /رج
برچسب ها: معابر ، تصاویر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار