پیشکسوت فوتبال گفت: بحث تبانی سالهاست که گریبان فوتبال ما را گرفته است. همه رسانه ها و مطبوعات باید کمک کنند تا فوتبال ما از این زد و بندها خارج شود.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بحث تبانی سالهاست که گریبان فوتبال ما را گرفته است و این بحث را قدرت های مافیایی در فوتبال ما شروع کردند.

یک سری از عوامل پرنفوذ چه در بیرون وچه در خارج فوتبال ما از اجرای احکام صادر شده توسط ستاد منشور اخلاقی فوتبال جلوگیری می کنند.

صالحی امیری وزیر ورزش و جوانان درابتدای کارش گفت که باید مقابل مافیایی ورزش ایستادگی کرد. حالامن از صالحی امیری می خواهم دقت بیشتری را صرف این قضیه کند.

در حال حاضر ورزشی به نام فوتبال در کشور ما آلوده شده است  و تدریس این ورزش از مدارس تا رأس فوتبال به دست دلال ها سپرده شده است.

همه ی کسانی که به فوتبال و توپ و مسائل حاشیه ای این ورزش می پردازند از همین دلال ها هستند و مطمئناً این پولهای کثیفی که برای منافع خودشان در می آورند در همین دنیا دامن گیرشان می شود.

وی همچنین در ادامه افزود: کسانی مثل جلالی و مایلی کهن همیشه از فساد فوتبال صحبت می کنند اما صحبت هایشان نادیده گرفته می شود.

ستاد منشور اخلاقی خیلی ها را از حضور دراین رشته ورزشی مهم منع می کند اما کسانی هستند که پشتیبان اینها هستند و از این دلال ها حمایت می کنند که از نظر من حامیان اینها هم به نوعی دلال محسوب می شوند.

من امیدوارم که نیروهای امنیتی اعم از پلیس امنیتی و وزارت اطلاعات در این ورزش اشراف بیشتری پیدا کنند تا جلوي این فسادهای اخلاقی گرفته شود. برای اینکه فوتبال ما از این زد و بندها خارج شود نیاز به کمک رسانه ها و مطبوعات دارد./آق
برچسب ها: فوتبال ، زد و بند ، دلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار