جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش تخلفات بنياد شهيد از طريق دستگاه قضايي اعلام خواهد شد

عضو هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس گفت: گزارش جزئيات تخلفات بنياد شهيد از طريق دستگاه قضايي اعلام خواهد شد.

" غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بهتر است رئیس جمهور، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران را از بدنه این مجموعه انتخاب نکند، اظهار داشت: از رئيس جمهور کشورمان تقاضا دارم که در انتخاب رئيس سازمان بنياد شهيد از فردي استفاده کند که دوران 8 سال دفاع مقدس را لمس کرده و با درک درستي از مشکلات خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران بتواند معضلات آنان را حل و فصل کند.

وي در ادامه افزود: همچنين از رئيس جمهور مي‌خواهم که از مديران فعلي بنياد شهيد و امور ايثارگران برا ي تصدي رياست بنياد شهيد استفاده نکند چراکه در تحقيق و تفحص‌هايي که از بنياد انجام داديم اخبار خوشي در خصوص عملکرد اجرايي، عملياتي و مالي مديران سطوح عالي به دست نياورده‌ايم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پايان خاطر نشان کرد: گزارش جزئيات تخلفات بنياد شهيد از طريق دستگاه قضايي اعلام خواهد شد و با تشکيل محاکم قضايي، متهمان اين پرونده از خود دفاع خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، بنیاد شهید ، تحقیق ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار