معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: با توجه به اينكه در حال حاضر ۲۰ تا ۳۰ درصد داروها را مصرف كننده ها دور می ریزند ، فرهنگ مصرف غذا و داروي مردم نياز به اصلاح دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، حسين نيك نهاد معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در نشستي با مدير و كاركنان روابط عمومي اين دانشگاه گفت: آموزش درست مصرف كردن در اين زمينه مي تواند از طريق روابط عمومي به مردم در قالب هاي مختلفي ارايه شود.
وي افزود: روابط عمومي ها نقش موثري در تغيير فرهنگ غذايي و مصرف درست دارو دارند.
اين مقام مسوول بیان کرد : روابط عمومي نقش موثري در هر سازماني دارد و معرفي فعاليت ها و پتانسيل ها يك ابتكار ارزشمند است كه توسط روابط عمومي در حال انجام است .
نيك نهاد ادامه داد: با توجه به اينكه روابط عمومي دانشگاه با افراد محدودي فعاليت مي كند و اينكه اقداماتش بسيار پر زحمت است ، تاكنون نمود خوبي داشته و فعاليت هايش روبه بهبود است.
نيك نهاد افزود: روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي علاوه بر اطلاع رساني هاي معمول يك وظيفه عمده نيز دارد كه آموزش و ارتقاي سلامت جامعه مي باشد .
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شيراز نيز گفت : ارايه گزارش عملكرد روابط عمومي با هدف معرفي فعاليت ها و پتانسيل هاي اين مديريت براي دومين بار است كه به صورت ابتكاري در حال انجام مي باشد .
احمد رضازاده ادامه داد: در صورتيكه واحدهاي مختلف دانشگاه از توانايي و زمينه فعاليت روابط عمومي به خوبي اطلاع داشته باشند ، مي توانند به خوبي در معرفي دانشگاه در سطوح مختلف استاني ، كشوري و حتي بين المللي همكاري کنند.
وي گفت : در اين شرايط است كه واحدهاي مختلف دانشگاه مي توانند انتظارات و خواسته هاي خود را با توانايي ها و امكانات روابط عمومي هماهنگ کنند كه اين مسئله موفقيت اطلاع رساني و همكاري در اين راستا را به همراه خواهد داشت./س

برچسب ها: مردم ، مصرفی ، دور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.