فیلم "پیشخدمت" در دومین هفته اکران خود همچنان درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت اثر جدید وودی آلن با ناکامی رو برو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی. فیلم " پیشخدمت" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 17 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 52.3 میلیون دلار رساند و درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: لی دنیلز
نویسندگان: دنی استرانگ و ویل هیگود
بازیگران: فارست ویتاکر، اُپرا وینفری، ونسا ردگراو...
خلاصه داستان: این فیلم درباره پیشخدمت معروف کاخ سفید به نام سیسیل گیل است که بین سالهای 1954 تا 1986 ، پیشخدمت 8 رئیس جمهور آمریکا بود.

فیلم "ما میلر هستیم" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 13.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 91.7 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: راوسن مارشال توربر
نویسندگان: باب فیشر و استیو فابر
بازیگران: جنیفر آنیستون، اِما رابرتز، اد هلمز...
خلاصه داستان: یک فروشنده باتجربه مواد مخدر ، برای وارد کردن یک محموله جدید مواد مخدر از نوع علف به ایالات متحده، تصمیم به ایجاد یک خانواده غیرواقعی برای پیشبرد هدفش می گیرد اما...

فیلم " آلات مرگبار : شهر استخوان ها" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 14.1 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: هارالد زوارت
نویسندگان: کاساندرا کلر و جسیکا پاستیگو
بازیگران: لیلی کالینز، جمیما وست، جیمی کمپبل باور...
خلاصه داستان: دختری نوجوان و معمولی اهل شهر نیویورک به نام کلاری فری ( لیلی کالینز ) پس از اینکه مادرش بطور ناگهانی مفقود می شود، متوجه حقیتی درباره خود می شود و آن اینکه وی در اصل نه یک انسان، بلکه عضو گروه جنگجویان نیمه انسان – فرشته هست که همواره در حال مبارزه با پلیدی ها به منظور دفاع از دنیا هستند. حال کلاری باید به این گروه از فرشته ها ملحق شود و به منطقه ای به نام "دنیای زیرزمینی"  برود و با پلیدی ها مبارزه کند و...

فیلم " انتهای دنیا" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.94 میلیون دلار در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: ادگار رایت
نویسندگان: ادگار رایت و سایمون پگ
بازیگران: نیک فروست، سایمون پگ، مارتین فریمن...
خلاصه داستان: 5 دوست صمیمی که در کودکی عهد بسته بودند در تمامی کلاب های شهر ، مشروبات الکلی مصرف کنند، حالا در بزرگسالی قصد اجرایی کردن عهدشان را دارند اما هنگامی که به آخرین کلاب شهر یعنی " انتهای دنیا " می رسند، اتفاقات عجیب و غیر قابل باوری برای آنها رخ می دهد و...

انیمیشن " هواپیماها" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.57 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 59.6 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کلی هال
نویسنده: جفری ام هاوارد
صداپیشگان: دن کوک، استیسی کیچ، براد گرت...
خلاصه داستان: داستی، هواپیمایی است که رویایش این است که بتواند در مسابقات مشهور هوایی شرکت کند اما مشکل اینجاست که او از ارتفاع می ترسد! و...

فیلم "بهشت" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 69.1 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: نیل بلومکمپ
نویسنده: نیل بلومکمپ
بازیگران: مت دایمون، جودی فاستر، شارلتو کاپلی...
خلاصه داستان: داستان فیلم در آینده رخ می دهد، جایی که مکان زندگی انسانها به دو منطقه تقسیم شده است. یکی در خارج از جو برای قشر مرفه و ثروتمند و دیگری منطقه ای کثیف برای زندگی انسانهایی از قشر ضعیف جامعه؛ مکس دی کاستا ( با بازی مت دیمون ) مردی از طبقه ضعیف جامعه هست که براساس اتفاقاتی ناخواسته ماموریت می یابد تا این اختلاف طبقاتی و ظلم حاکم بر جامعه را فروکش نماید و...

فیلم " تو بعدی هستی" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.05 میلیون دلار در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: آدام وینگارد
نویسنده: سایمون بارت
بازیگران: شامی وینسون و نیکلاس توچی...
خلاصه داستان: زمانی که خانواده داویسون برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواجشان دور یکدیگر جمع می شوند، گروهی از قاتلین بی رحم به آنها حمله می کنند و شروع به کشتار می کنند اما...

فیلم " پرسی جکسون : دریای هیولاها" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.2 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 48.3 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: ثور فرودنتال
نویسندگان: مارک گاگنهیم و ریک ریوردان
بازیگران: لوگان لرمن، آلکساندرا داداریو، براندون تی جکسون...
خلاصه داستان: پسر خدای دریا ، به منظور نجات بهشت زیبایشان از نابودی ابدی، عازم سفری دریایی خطرناکی می شود تا بتواند پشم طلایی را بدست بیاورد اما ...

فیلم " یاسمن آبی" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 14.8 میلیون دلار در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: وودی آلن
نویسنده: سایمون بارت
بازیگران: الک بالدوین و کیت بلانشت...
خلاصه داستان: جاسمین(کیت بلانشت) که یک شخص زیبای طراز اول نیویورکی است، بعد از اینکه همه چیز زندگی از جمله ازدواجش با تاجر ثروتمند یعنی هال(الک بالدوین) تباه میشود، به آپارتمان معمولی خواهرش میرود تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

فیلم " اردنگی" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.2 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 48.3 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جف وادلو
نویسندگان: جف وادلو و مارک میلر
بازیگران: آرون تیلور – جانسون، کلو گریس مورتز، کریستوفر مینتز-پلیس...
خلاصه داستان: قهرمان بچه مدرسه ای با لقب " اُردنگی " که در قسمت قبل موفق شده بود خلافکاران شهر را تنبیه کند ، اینبار نیز به کمک تعدادی از شهروندان معمولی که آنها هم لباسهای مخصوص خودشان را بر تن کرده و قصد مبارزه با جنایتکاران را دارند، سعی در برقراری امنیت دارند. اما این افراد نمی دانند که قرار هست با چه اتفاقاتی مواجه شوند و.../ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.