"نیایش" صدر نشین گیشه ها+تصاوير

فیلم " نیایش" در اولین هفته اکران خود درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، فیلم "نیایش" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 41.5 میلیون دلار درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.
گارگردان: جیمز وان
نویسندگان: چاد هایس و کری هایس
بازیگران: ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، لیلی تیلور...
خلاصه داستان: دو کارگاه موارد ناشناخته و ماورایی به نام اِد و لورین ، در جدیدترین تحقیقات خودشان به خانه بزرگی می روند تا پرده از اتفاقات غیر طبیعی های رخ داده در آن بردارند. اما بزودی متوجه می شوند که این پرونده، یکی از متفاوت ترین و عجیب ترین پرونده زندگی آنان است.

انیمشن " من نفرت انگیز 2" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 25.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 276 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردانان: پیر کافین و کریس رناود
نویسندگان: کن داوریو و سینکو پُل
صداپیشگان: استیو کارل، کریستن ویگ، بنجامین برات...
خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن "من نفرت انگیز " ، گرو که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما...

انیمشن" توربو" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 31.2 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دیوید سورن
نویسندگان: درن لمکه و رابرت دی. سیگل
صداپیشگان: ریان رینولدز، پُل جیاماتی، ساموئل ال جکسون...
خلاصه داستان: یک اتفاق عجیب باعث می شود تا حلزونی صاحب سرعتی باورنکردنی شود. حال این حلزون قصد دارد با استفاده از این قدرت رویای قدیمی اش را زنده کرده و در مسابقات ایندی شرکت کند.

"بالغ ها 2" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 20 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 79.5 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دنیس دوگان
نویسندگان: فرد ولف و آدام سندلر
بازیگران: آدام سندلر، کوین جیمز، کریس راک...
خلاصه داستان: پس از اتفاقات بی نظیری که در سه ماه تابستان نصیب لِنی ( آدام سندلر ) شد، وی تصمیم میگیرد خانواده اش را به شهر زادگاهش بفرستند تا در آنجا زندگی کرده و به همراه دوستان دوران کودکی اش زندگی را ادامه دهند اما مشکلات جدید و عجیبی برای وی و دوستانش ایجاد می شود که…

" قرمز 2" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 18.5 میلیون دلار در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دین پاریسوت
نویسندگان: جان هوبر و اریش هوبر
بازیگران: بروس ویلیس، جان مالکوویچ، هلن میرن...
خلاصه داستان: در قسمت دوم " قرمز " مامور بازنشسته سازمان جاسوسی آمریکا یعنی فرانک، بار دیگر اعضای تیمش را جمع می کند تا به سراغ افرادی بروند که قصد دارند دنیا را درگیر مناقشات هسته ای کنند.

"حاشیه اقیانوس آرام" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 16 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 68.2 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: گیلرمو دل تورو
نویسندگان: تراویس بچام و گیلرمو دل تورو
بازیگران: چارلی هیونام، ادرس اِلبا، رینکو کیکوچی...
خلاصه داستان: داستان فیلم با برآمدن هیولاهایی غول پیکر به نام کایجو از دریاها آغاز می شود . انسانها برای مبارزه با کایجوها ، روبوت هایی به نام جَگِر می سازند که این روبوت ها از طریق ارتباط عصبی با دو انسان کنترل می شوند . اما حتی قدرتمندترین جَگِرها هم توانایی مقابله با کایجوها را ندارند . یک خلبان سابق و یک کارآموز دست به دست هم می دهند و کنترل یک جَگِر بسیار قدرتمند و قدیمی را عهده دار می شوند تا آخرین امیدهای نسل بشر را زنده نگه دارند ....

" R.I.P.D. " در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 12.8 میلیون دلار در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: رابرت شونکه
نویسندگان: فیل هی و مت منفردی
بازیگران: جف بریدجز ، ریان رینولدز، کوین بیکن...
خلاصه داستان: یک پلیس طی اتفاقی کشته می شود و پس از مرگ، روحش به سازمان پلیس های مرده می پیوندد تا با همکاری دیگر روح های این سازمان، قاتل زنده خود را بیابد و وی را به سزای اعمالش برساند.

" مخمصه" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.32 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 129 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.
گارگردان: پُل فیگ
نویسنده: کتی دیپولد
بازیگران: ساندرا بولاک، ملیسا مک کارتی، دمیان بیشیر...
خلاصه داستان: یک مامور ویژه سازمان اف بی آی به نام سارا آشبورن به تازگی مجبور شده همکار خانم بداخلاقی به نام شانون مولینز را که اهل بوستون است در کنار خود تحمل کند و سازمان از این دو خواسته در کنار یکدیگر یک باند مواد مخدر را شناسایی کرده و منهدم کنند. اما قرارگیری این دو نفر در کنار یکدیگر به این آسانی نیست...

" جنگ جهانی زد" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.2 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 187 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: مارک فورستر
نویسندگان: متیو مایکل کارناهان، درو گودارد و دیمون لیندلاف
بازیگران: برد پیت، میریل اینوش، جیمز بَج دیل...
خلاصه داستان: کارمند سازمان ملل "گری لین" برای جلوگیری از گسترش بیماری که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند دنیا را زیر پا می گذارد. زامبی هایی که ارتش ها و دولت ها را سرنگون کرده و خطر نابودی کل نژاد انسان, دنیا را تهدید می کند و ...

انیمشن "دانشگاه هیولاها" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 249 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.
گارگردان: دن اسکانلون
نویسندگان: دانیل جرسون و رابرت ال. برد
صداپیشگان: بیلی کریستال، جان گودمن، استیو باسیمی...
خلاصه داستان: نگاهی به روابط مایک و سالی زمانی که آنها در دانشگاه هیولاها درس می خواندند, زمانی که آنها هنوز بهترین دوستان هم نبودند و .../ي2

برچسب ها: سینما ، گیشه ، نیایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.