يک سارق حرفه‌اي و سابقه دار که براي سرقت‌‌هاي شبانه خود جوانان بيکار را استخدام مي‌کرد، توسط پليس و با شليک تير به موقع دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي چندين سرقت خودور‌هاي لوکس در محدوده شهرک غرب ماموران تجسس کلانتري 134 شهرک قدس اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را براي دستگيري متهمان آغاز کردند.

ماموران با بررسي‌هاي اوليه توانستند يکي از متهمان را به نام هوشگ که يکي از سابقه داران سرقت بود شناسايي کنند.

چندين هفته از تعقيب و مراقبت پليسي مي‌گذشت که متهم با يک دستگاه خودرو بي ام و در خيابان ايران زمين ديده شد.

به دنبال اين موضوع سريعا ماموران عمليات خود را آغاز کرده و به تعقيب خودرو پرداختند و متهم که از حضور پليس آگاه شده بود، بر سرعت خود افزود و از محل متواري شد.

در بين راه يکي از متهمان از خودرو پياده شد و و به سمت خيابان‌هاي فرعي متواري شد که ماموران با رعايت قوانين به کارگيري سلاح و با شليک تير توانستند متهم به نام پژمان را دستگير کنند.

همچنين سارق اصلي(هوشنگ) که با خودرو مدل بالاي خود در خيابان‌ها براي فرار از دست پليس مشغول ويراژ دادن بود، به محض رسيدن به کلانتري توسط سربازان با اسلحه کلاش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در نهايت متوقف شد.

رئيس کلانتري 134 شهرک قدس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هردو متهم براي بررسي به کلانتري انتقال داده شدند و در حالي که هوشنگ به هيچ عنوان حرف نمي‌زد، پژمان با پليس همکاري کرد و گفت: دو هفته است که هوشنگ او را براي سرقت خودرو هاي شهرک غرب استخدام کرده است و ما هرشب در اين محدوده چندين خودرو را به سرقت مي‌برديم ولي ديگر از اينکه با خودروهاي چه مي‌شد اطلاعي ندارم.

گفتني است که تحقيقات از متهمان کماکان ادامه دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار