طالبي گفت: بچه ها به نحوه احسنت بازي مي‌کنند و از مسئولان باشگاه انتظار دارند که به وعده هاي خودشان عمل کنند.

فرشيد طالبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در ليگ امسال فاصله تيم ها بسيار کم شده و تقريبا بازيکنان در تيم ها تقسيم شده اند همين موضوع کار را يک مقوله سخت کرده و شرايط فني و تاکتيکي تمامي تيم ها را بهبود بخشيده است و فقط کمي درگير مسائل روحي و رواني هستيم و بايد خودمان را هر چه زودتر با شرايط تطبيق دهيم.

مدافع تراکتور اظهار داشت: فکر مي‌کنم در فوتبال اکثر افراد به نتيجه نگاه مي کنند و کسي کاري به انجام بازي خوب ندارد همه چيز در نتيجه آخر بازي خلاصه مي شود متاسفانه خوب بازي کرديم و مي توانيم مس کرمان و فجر را شکست دهيم اما اين اتفاق نيافتاد.

طالبي در خصوص سايپا اظهار داشت: اصلا نمي توان در مورد بازي ها صحبت کرد و بازي از لحاظ فني شرايط خوبي دارد اما نمي توانيم نتيجه بگيريم ما از لحاظ روحي و رواني شکي نداريم اما فشار روي تيم تراکتور زياد است.

مدافع تراکتور در پايان در خصوص شرايط مالي خاطرنشان کرد: اين حرف ها حاشيه هايي هستند که براي تيم درست کرده اند بازيکنان و باشگاه به فکر شرايطشان هستند و اگر مشکلي باشد بايد حل شود اما اين موضوع دليلي بر نتيجه گرفتن نيست.

به هر حال مشکل مالي در هر تيمي وجود و تيمي بدون مشکلات مالي نيست بچه ها هم به نحوه احسنت بازي ميکنند و از باشگاه هم انتظار دارند به وعده هاي خودشان عمل کنند اميدوارم هفته آينده شرايط مالي تيم برطرف شود./آق
برچسب ها: طالبی ، تراکتور ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار