نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تصویب ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس خبر داد و اظهار امیدواری کرد با ابلاغ به موقع و اختصاص اعتبارات لازم شاهد تسریع در اجرای این پروژه که یکی از نیازهای اساسی و اصلی شهروندان شهرستان هریس و اهالی منطقه و روستاهای همجوار است باشیم.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، فلاحی‌باباجان در گفتگو با خبرنگاران همچنین از تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی هریس که با مشارکت بانک سپه و سرمایه‌گذار خارجی اجرا می‌شود، خبر داد.

وی ادامه داد: جلسات به طور مستمر و به صورت هفتگی با حضور فرماندار، نماینده، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی در محل کارگاه این پروژه برگزار و بر روند عملیات اجرایی آن نظارت می‌شود.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسیر اهر به تبریز تا «گوئجه‌بئل» زیرسازی و آسفالت آن به اتمام می‌رسد و از مسیر تبریز به اهر نیز عملیات اجرایی دو پل مهم «خواجه» و «طویقون» در حال اجراست که امیدواریم با تلاش مضاعف و اجرا و اتمام به موقع این دو پل عملیات زیرسازی و آسفالت این مسیر نیز تا بخش خواجه به اتمام برسد و شاهد بهره‌برداری از قسمتی از این پروژه مهم و حیاتی در سال‌جاری خواهیم بود./س

برچسب ها: تصویب ، ساخت ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.