با اتمام عملیات اجرایی تقاطع های غیر‌همسطح بزرگراه آزادگان می توان انتظار داشت عملکردهای ترافیکی بزرگراه آزادگان بیش از پیش نمود عینی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بزرگراه آزادگان در پهنه شمال تا جنوب شهر قرار دارد در سمت شمال غربی به جنوب شرقی پایتخت کشیده شده است که از شمال غرب به آزاد راه تهران کرج و از جنوب شرق به سه راه افسریه ختم می شود.
این گزارش حاکیست، بزرگراه آزادگان بعد از اینکه در ادامه مسیر خود با آزاد راه تهران کرج برخورد می کند در سمت حرکتی به جنوب شرقی با بزرگراه های لشگری، فتح، آزاد راه تهران ساوه، بزرگراه ایت الله سعیدی، ازاد راه خلیج فارس، و در میدان جهاد با بزرگراه رجایی، دولت آباد و سه راه افسریه تقاطع دارد و به این ترتیب در اصطلاحات ترافیکی به نوعی یک شاهراه نامیده می شود.
این گزارش می افزاید: هم اکنون این بزرگراه در مرحله تکمیل تقاطع های غیرهمسطح قرار دارد که عملیات اجرایی پل تقاطع محور احمد آباد مستوفی با بزرگراه آزادگان صد در صد به اتمام رسیده و تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعید آباد یا بزرگراه آزادگان نیز در مرحله نصب نئوپون ها و خط کشی مسیر است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار