خانه مطبوعات ایران ضمن محکوم کردن جنایت به شهادت رساندن دو مستندساز ايراني در سوريه که توسط تروریست‌های تکفیری و مزدوران نظام‌ سلطه صورت گرفته، شهادت این برادران بزرگوار را به جامعه رسانه‌ای، مردم ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت می‌گوید و امیدوار است که با پیروزی قطعی ملت ستمدیده سوریه در برابر دشمنان شاهد پایان یافتن اینگونه جنايات در آن کشور باشیم.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ خانه مطبوعات ایران در پي شهادت دو خبرنگار و مستند‌ساز ایرانی در سوریه پيام تسليتي به اين شرح صادر كرد:

اطلاع‌رسانی همواره حرفه‌ای شریف و حساس بوده و هنگامی که به درستی و با تعهد صورت پذیرد اهمیت و آثار مطلوب آن فراوان است. این مهم زمانی که در راه اعتلای اعتقاد باشد و همراه با ایثار و از خودگذشتگی و تلاش همراه با جهاد، اجرش دوچندان می‌گردد.

با خبر شدیم که دو همکار خبرنگار و مستند‌ساز کشورمان که برای پوشش رخداد‌های سوریه و دفاع ملت این کشور در برابر تروریست‌های تکفیری‌، در آن  کشور حضور داشتند جان خود را در این مسیر مقدس تقدیم نموده و به درجه رفیع شهادت نایل گردیده‌اند.

خانه مطبوعات ایران ضمن محکوم کردن این جنایت که توسط تروریست‌های تکفیری و مزدوران نظام‌ سلطه صورت گرفته، شهادت این برادران بزرگوار را به جامعه رسانه‌ای، مردم ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت می‌گوید و امیدوار است که با پیروزی قطعی ملت ستمدیده سوریه در برابر دشمنان شاهد پایان یافتن اینگونه جنايات در آن کشور باشیم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار