مربی تیم دو و میدانی نفت تهران گفت: کمیته استعدادیابی برنامه ای برای تزریق ورزشکار جدید ندارد.

محمد عاکفیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری لیگ دو و میدانی صوری شده است و ورزشکاران فقط در رقابت ها شرکت می کنند و کسی به فکر رکورد شکنی نیست،‌ در حالی که سال های گذشته کیفیت لیگ بالاتر بود.

مربی تیم دو و میدانی نفت تهران ادامه داد: برای مثال حضور چند دونده خوب حالا دیگر به محالات تبدیل شده است و رقابت بین ورزشکاران کافی نیست، در صورتی که لیگ سکوی پرتاب برای رفتن به تیم ملی است ولی برای دو و میدانی کاران فقط بحث مالی از اهمیت برخوردار است.

عاکفیان تصریح کرد: نتایج ضعیف مسابقات منطقی است چرا که تمام مسابقات اصلی به پایان رسیده است و ضمن نزول رکوردها،‌ تعداد شرکت کننده ها و کیفیت حضورشان در سال جاری پایین آمده است.

وی با بیان اینکه کمیته استعداد یابی ضعیف عمل می کند، گفت: ورزشکاران مستعد به دو و میدانی تزریق نمی شوند و این نشان از ضعف برنامه ریزی و عملکرد کمیته استعداد یابی است.

مربی تیم دو و میدانی نفت تهران یادآور شد: از طرفی تیم های حاضر در لیگ کافی نیستند و فقط نفرات اول کشوری جذب تیم های باشگاهی می شوند و این افراد به حداکثر پتانسیل خود رسیده اند، نفرات دیگر هم چون انگیزه ای ندارند تمرین نمی کنند.

عاکفيان بیان داشت: راه حل ارتقای سطح دو و میدانی برنامه ریزی درست و منطقی کمیته استعدادیابی است، از طرفی باید باشگاه های بزرگ در لیگ دو و میدانی حضور پررنگ داشته باشند، در غیر این صورت شاهد پس رفت دو و میدانی خواهیم بود.

وی در خصوص عملکرد تیم نفت تهران گفت: نزدیک به 9 سال است که این تیم در لیگ دو و میدانی حضور دارد و هر سال با تمام ورزشکاران در حد توان قرارداد می بندد و با وجود کم لطفی های اخیر به دو و میدانی یا این رشته ورزشی بوده است طوری که اکثر دونده های ملی پوش به این تیم دلخوش هستند.

مربي تيم دو وميداني نفت تهران اضافه کرد: سال جاری نایب قهرمان لیگ می شویم و این پیش بینی در حالی است که امسال از میزان بودجه تیم کاسته شده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار