حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری با بیان اینکه در کشور ما، گروه های مختلفی همچون وزرشکاران، دانشجویان، صنعتگران، و دیگر گروه ها، برای کشور ما مدال آور بودند ولیکن هیچ زمانی همچون گروه جهاد و شهادت برای کشور ما مدال نداشتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رئیس هئیت مدیره موسسه فرهنگی سیره شهدا، در ششمین همایش اندیشه های آسمانی گفت: 36هزار مدال آور دانش آموز شهید داریم، که اگر مدال تمام دانش آموزان را جمع کنند به شهدای دانش آموز نمی رسد.

وی افزود: فقط در استان خراسان بزرگ ، 23 هزار مدال آور جهاد و شهادت داریم و تمامی این شهدا به وسیله الگوی اسلام ناب مد نظر حضرت امام خمینی (ره) تربیت شدند.

رئیس هئیت مدیره موسسه فرهنگی سیره شهدا اظهار داشت: این موارد نشان می دهد که این مدل بهترین و زیباترین مدل تربیتی است ، که امام خمینی (ره) آن را پیاده کردند در این مدل حضرت امام خمینی (ره) مربی و جوانان آن دوران متربی آن دوران بودند.

ماندگاری اظهار داشت: در جامعه باید رابطه امام امت و امت و امام برقرار شودو آن زمان است که وضع جامعه درست می شود.

در حالی که الان شاهد آن هستیم که باور امت به امام در جامعه ما کم رنگ شده است از منظر دیگر این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که امام بدون امت نمی تواند به نتیجه برسد و در تاریخ شاهد آن بوده ایم که امت با امیرالمومنین، امام حسن مجتبی و دیگر ائمه هدی(ع) و دیگر ائمه چه کردند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.