مسابقات شمشیربازی زیر 23 سال آسیا از 31 شهریور تا 5 مهر در کویت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی بانوان شمشیربازان کشورمان از یکشنبه 27 مرداد آغاز شده است تا بازیکنان زیر نظر مربیان آخرین تمرین های خود را در سالن کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی سپری کنند.

از دیگر شمشیربازان اعزامی به مسابقات امیدهای آسیا نام علیرضا ادهمی نیز دیده می شود.

قرار است 4 نفر دیگري نیز علاوه بر  12 نفر شمشیرباز دختر به این مسابقات اعزام شوند تا امید مدال آوری تقویت شود و به نظر می رسد امکان خط خوردن یکی از بازیکنان در تیم ملی حتمی باشد.

تاکنون مهناز پوررحمتي، بهاره غیاث آبادی، سکینه نوری، نگین مکلایی و آرزو قاره گوشی در سلاح اپه و الهه قهرمانی، سروناز مرتضوی، نگین کافی، مطهره محسنی و دریا آردن در سلاح فلوره و کیانا باقرزاده، نجمه ساز نچیان،‌ فائزه رفیعی، پریماه برزگر و فرناز صفوی زاده در سلاح سابر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

گفتنی است : بهاره غیاث آبادی سال گذشته در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال شد.

همچنین کیانا باقر زاده از میان نمایندگان کشورهای صاحب نام سلاح اپه توانست مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

علیرضا ادهمی نیز که به تازگی از مسابقات جهانی مجارستان بازگشته قصد دارد تمام توانش را به کار گیرد تا در این مسابقات مدال رنگین کسب کند.
گمان می رود یکی از دیگر از شمشیربازان اعزامی به مسابقات محمد اسماعیلی باشد.

وی یک هفته قبل از شروع مسابقات جهانی در کمپ FIE حضور یافت تا با 2 مربی فدراسیون جهانی به تمرین بپردازد که به گفته این شمشیرباز توانسته در این مسابقات تجارب بسیاری کسب کند.

محمد فتوحی نیز شاید در لیست اعزام به امیدهای آسیا قرار گیرد و امید است ملی پوشان کشورمان مدال رنگینی را در این مسابقات به دست آوردند و همچون مسابقات آسیایی شانگهای چین درخششی فوق العاده داشته باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار