مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ;
روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" در سرمقاله امروز خود با اشاره به فشارهای کشورهای غربی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران نوشت: اگرچه تحریم‌ها بر اقتصاد ایران تاثیرهایی داشته اما در تعلیق یا تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای این کشور شکست خورده است.
روزنامه الديار لبنان از پيوستن 350 هزار سرباز به ارتش سوريه از يك ماه ونيم گذشته خبر داد.
نخست وزير ترکيه ديروز در سخناني در شهر ريزه(‌زادگاه خود ) گفت: هنگامي که از اسرائيل انتقاد مي کنم ، از کاخ سفيد به من پاسخ مي دهند. چرا کاخ سفيد که مخاطب انتقادهاي من نبود پاسخ انتقاد از اسرائيل را مي دهد؟
تزيپي ليوني وزير دادگستري رژيم صهيونيستي ،باراك اوباما را مسئول تصميم گيري براي مداخله نظامي در سوريه برشمرد.
تمرین های نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک مرزهای لبنان و سوریه ادامه دارد.
نشست محرمانه نمایندگان اسرائیل، آمریکا، فرانسه و انگلیس درباره مصر
روزنامه الوطن سوریه فاش کرد: نمایندگان اسرائیل، آمریکا، فرانسه و انگلیس به تازگی نشستی محرمانه را در خصوص تحولات مصر برگزار کردند تا مانع از پیامدهای نامطلوب احتمالی در این کشور شوند.
شائول موفاز رئيس حزب كاديماي رژيم صهيونيستي در ادعايي عدم سازش اين رژيم و فلسطين را خطرناك تر از برنامه هسته اي ايران توصيف كرد.
نخست وزير ترکيه ديروز در سخناني در شهر ريزه(‌زادگاه خود ) گفت: هنگامي که از اسرائيل انتقاد مي کنم ، از کاخ سفيد به من پاسخ مي دهند. چرا کاخ سفيد که مخاطب انتقادهاي من نبود پاسخ انتقاد از اسرائيل را مي دهد؟
دبکا فايل در خبري به نقل از منابع نظامي خود اعلام کرد به دنبال تنش افروزي غرب درخصوص حمله نظامي احتمالي عليه سوريه، روسيه در حالت "هشدار جنگ" قرار گرفته و ناوگان هاي خود را در آماده باش قرار داده و نيروها را در مرکز و جنوب اين کشور سريعأ مستقر کرده است.
دفتر نخست وزير رژيم صهيونيستي اعلام کرد کابينه اين رژيم "يوسي کوهن" معاون سازمان جاسوسي موساد را به عنوان مشاور امنيت ملي و رئيس شوراي امنيت ملي رژيم صهيونيستي منصوب کرد.
"ملک عبدالله" در اظهاراتی بی سابقه اعلام کرد آمریکا و اقداماتش در کشورهای عربی موجب ایجاد بحران در مصر شده است .
وزارت امورخارجه سوريه در بيانيه اي با ورود بازرسان بين المللي به حومه دمشق موافقت كرد.
مارتين لوترکينگ سوم در پنجاهمين سالگرد سخنراني پدرش در واشنتگن دي سي تاکيد کرد اشک هاي پدر و مادر ترايون مارتين نشان مي دهد هنوز در اين کشور رنگ پوست مجوزي براي بازداشت و حتي قتل توهين آميز افراد به شمار مي آيد.
بناي معروف برج کج پيزا در ايتاليا، طي يک دهه 2/5 سانتي متر از کجي خود کاسته است.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار