سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از 955 بازدید طی پنج ماه نخست سال از 357 هتل، مهمانسرا و مجتمع بین راهی قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عیسی رضایی گفت: بازرسی و نظارت‌های سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم در تمامی ایام سال بر مراکز اقامتی همچون هتل‌ها، مهمانسراها مسافرخانه‌ها، سوئیت‌ها و منازل صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی ایام هفته نیز یک الی 2 بار از این مراکز اقامتی در سطح استان توسط مسئولین و ناطران سازمان گردشگری نظارت به عمل می‌آید.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اظهار داشت: سرکشی و نظارت‌ها به 2 صورت انجام می‌شود، یکسری از سوی ناظران سازمان میراث فرهنگی و یکسری نیز با همکاری سازمان‌های مرتبط همچون بازرگانی، سازمان صنعت و معدن، اماکن، تعزیرات و نیروی انتظامی.

وی تصریح کرد: زمانی که ایام فراغت و مسافرت بیشتر است رسیدگی و نظارت بر کار این مراکز نیز بیشتر می‌شود ولی به طور معمول این نظارت‌ها در طول سال با توجه به زائرپذیر بودن استان قم به طور مرتب انجام می‌شود.

رضایی در ادامه عنوان کرد: طی پنج ماه نخست سال جاری 955 بازدید و نظارت از مراکز اقامتی درون شهری و بین راهی استان توسط مسئولان گردشگری قم و دیگر سازمان‌های مرتبط به صورت مشترک صورت گرفته که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با تفکیک بازدیدهای پنج ماه نخست سال گفت: طی این پنج ماه از 27 هتل موجود در استان 130 بازدید، 115 بازدید از 23 هتل آپارتمان، 213 بازدید از 41 آپارتمان، 215 بازدید از 110 منزل استیجاری، 50 بازدید از 45 دفاتر خدماتی مسافرتی و جهانگردی و 232 بازدید از 111 مجتمع بین راهی استان قم به عمل آمده است./س

برچسب ها: قم ، بازدید ، اماکن ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.