بازيكن با اخلاق راه آهن گفت: راه آهن براي آسيايي شدن بسته شده و اميدوارم با بازي هاي خوب به اين هدف خود برسيم.

سامان آقازماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر من علي رغم اين كه دو هفته نتيجه دلخواه خود را كسب نكرديم ولي مي توانيم در بازي استقلال خوب و درخشان ظاهر شويم و سه امتياز را بگيريم و دست پر از استاديوم آزادي بيرون بياييم و بعد از دو هفته ناكامي پيروز شويم و اوضاع خود را در جدول بهتر از گذشته كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فشردگي بازي هاي استقلال باعث خستگي اين تيم مي شود گفت: من اين حرف را قبول ندارم من وقتي با پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي كردم هر چقدر بازي فشرده باشد تيم مي تواند با يك ريكاوري خوب مي تواند به شرائط مسابقه برگردد.

وي ادامه داد: خوشبختانه ما هم تيم خوب و منسجمي داريم و اعتقاد دارم تيم ما براي آسيايي شدن بسته شده اميدوارم بتوانيم با بازي هاي خوب به هدف خود يعني آسيايي شدن برسيم.

وي تصريح كرد: وي در خصوص داوري ها هم گفت: متاسفانه چند هفته از داوران جوان براي ما استفاده شد و فكر مي كنم 6 امتياز دو بازي گذشته را با اشتباهات از دست داديم اين كه به داوران جوان ميدان مي دهند خوب است ولي فكر مي كنم اين سوت زدن ها و متضرر شدن تيم ها درست نباشد، به هر حال اميدوارم بازي با استقلال هم با داور با تجربه اي كه دارد بدون اشتباهات داوري باشد و بازي خوبي را از دو تيم نظاره گر باشيم./آق

برچسب ها: زمانی ، راه آهن ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار