همزمان با گرامیداشت هفته دولت سه سایت نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی اردبیل – سرچم و اصلاندوز – کلیبر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل گفت : در حال حاضر 35 سایت نظارت تصویری در نقاط پرحادثه محور های مواصلاتی استان فعال بوده و با بهره برداری از این سه سایت تعداد آنها به 38 سایت می‌رسد.


وی بیان کرد: سایت محور مشگین شهر به سه راهی هریس نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

علی اکبری با بیان اینکه در 11 محور استان دستگاههای تردد شماری به صورت رفت و برگشت نصب شده است ، گفت : در پنج ماهه اول سال‌جاری 15 میلیون و 436 هزارو 511 دستگاه وسایط نقلیه از این محورها تردد کرده‌اند.

وی افزود : بیشترین حجم تعداد رفت وبرگشت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مربوط به اردبیل – نمین با 2 میلیون و 706 هزار و 178 دستگاه وسایط نقلیه می باشد.

علی اکبری با اشاره به برخی تخلفات راهنمایی و رانندگی در جاده های استان اردبیل گفت : بیشترین درصد سرعت غیر مجاز در محور سه راهی صحرا – قره آقاج با 47 درصد ، بیشترین درصد سبقت غیر مجاز محور سه راهی بیله سوار – گرمی با 13 درصد و بیشترین درصد فاصله غیر مجاز در محور نمینآق چای با 40 درصد بوده است ز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.