علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در سال های گذشته همواره دستیاران قابلی داشته است،‌ به طوري که هر 2 شکست این فصل پرسپولیس برابر دستیاران سابق خودش رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همیشه این بحث درباره سرمربیان وجود داشته است که میزان موقعیت آنها بستگی زیادی به قابلیت های دستیارانشان دارد. به عنوان مثال فرگوسن دستیاری مثل کی روش را انتخاب می کند که خود در حد سرمربیگری تیم ملی اسپانیا است یا اینکه دستیار دیگر او جانشین خود او می شود .

علی دایی هم در سالهای گذشته نشان داد، دستیاران خوبی را برای خود انتخاب می کند ، اما آیا در این فصل هم قانون خود را رعایت کرده است؟
جدایی ناگهانی میاچ از دایی در این مدت سوال برانگیز بوده است. آیا دستیاران امروز دایی که در سایه میاچ قرار گرفته بودند در این امر دخیل بودند؟ آیا باز هم باید به دایی اعتماد کرد؟

او در سالها گذشته دستیارانی مانند فیرات و یحیی گل محمدی را داشته است که هر یک اکنون در کسوت سرمربی تیمهای لیگ برتری ظاهر شده اند و جالب اینکه پرسپولیس و دایی هر دو شکست خود در این فصل را برابر مربیانی دریافت کرد که پیش از این علی دایی آنها را به عنوان همکار انتخاب کرد.

شاید آشنایی آنها به تفکرات جدایی، رمز موفقیتشان بود اما از سوی دیگر باید گفت علی دایی در گذشته همواره دستیاران قدرتمندی برای خود انتخاب مي کرد./مح
برچسب ها: سابق ، کی روش ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار