فرماندار شهرستان نیر گفت: روند احداث دهکده توریستی سبلان در این شهرستان را رضایت‌بخش و قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ میر فخرالدین زاهد در جلسه کارگروه گردشگری و توسعه شهرستان نیر اظهار داشت: برخی دستگاه‌های متولی در تهیه طرح جامع گردشگری تعلل کردند اما به زودی قرار است این طرح تعیین تکلیف شود.

وی در مورد احداث دهکده توریستی سبلان، تصریح کرد: این دهکده باید به صورت یکپارچه توسط سرمایه‌گذاران احداث شود که فاز اول آن با روند مطلوب و رضایت‌بخش در حال احداث است.

زاهد با بیان اینکه شهرستان نیر از جمله شهرستان‌های گردشگرپذیر در ایام و فصول مختلف سال است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گردشگران شمال‌غرب کشور اغلب از این دروازه ورودی استان وارد مناطق مختلف شده و از جلوه‌های زیبای سرعین و اردبیل بهره‌مند می‌شوند، ‌ضرورت دارد زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این شهرستان توسعه و تقویت شود.

وی از جمله این زیرساخت‌ها را مناطق نمونه گردشگری بولاغلار، نوالر، آب‌های گرم معدنی و همچنین آثار و ابنیه‌های تاریخی توصیف کرد و ادامه داد: سالانه بیش از دو تا سه میلیون گردشگر از زیبایی‌ها و مواهب خدادادی این شهرستان بهره‌مند می‌شوند که بهتر است با نگاه جامع در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و با اولویت کارها را به پیش ببریم.

فرماندار نيرگفت: با فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌ها انتظار می‌رود زمینه مساعد برای حضور همه‌جانبه گردشگران و مسافران فراهم شده و یک ظرفیت مطلوبی را در پیشبرد امور شاهد و ناظر باشیم./ب

برچسب ها: نیر ، احداث ، دهکده ، توریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.