تیم ملی بوکس در حالی یک ماه دیگر مسابقات جهانی را در پیش دارد که به نظر می رسد تعداد رقابت های تدارکاتی تنها در پیش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس کشورمان پس از نتیجه ضعیف در مسابقات آسیایی با انتقادات زیادی مواجه شد انتقاداتی که بیشتر معطوف به بی برنامگی و نداشتن اردو و مسابقه تدارکاتی پیش از آن مسابقات بود.

 حالا اما شرایط تغییر کرده است کادر فنی تیم ملی اگر چه نفرات سابق را حفظ کرد اما اکبر احدی سرمربی تیم ملی جوانان نیز به این جمع اضافه شد.

 مهم ترین تصمیمی که برای  آماده سازی تیم ملی  برای مسابقات جهانی گرفته شد  شرکت در تورنمنت بوکس رومانی بود.

در واقع فدراسیون درخواست خود را برای شرکت در این تورنمنت مهم ارائه کرد و با موافقت نیز مواجه شد تا ترکیب 10 نفره ای از مشت زنان عازم این رقابت ها شوند.

این در حالی است که مسئولان  فدراسیون بارها و بارها مشکلات مالی شدید خود گفته است.

 اتفاق دیگر  دعوت هیئت بوکس استان گلستان از تیم بوکس ترکمنستان برای برگزاری اردو و مسابقه مشترک بود که البته از تیم ملی نیز دعوت شد تا در این اردوی مشترک حضور پیدا کند و در صورت عدم تداخل  زمانی بین این اردو و تورنمنت ترکمنستان ملی پوشان حضور در آن را نیز تجربه خواهند کرد، همچنین یک اردوی آماده سازی در یکی از شهرک های خوش آب و هوای اردبیل نیز در نظر گرفته شده که به احتمال فراوان در اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد.

 اگر چه شاید حضور در مسابقات و اردوهای تدارکاتی برای شرکت در یک مسابقه حساس و جهانی فاکتور لازم و مهمی باشد اما تعدد چنین اردوهای آماده سازی خود می تواند باعث خستگی مشت زنان باشد.

به نظر می رسد اگر مسئولان فدراسیون از میان گزینه های موجود برای برگزاری اردو و مسابقه تدارکاتی بهترین آنها را انتخاب کنند بازدهی بیشتری برای ملی پوشان ما خواهد داشت.

حضور فشرده در چنین میدان های آماده سازی در این مدت کوتاه تا آغاز مسابقات جهانی نمی تواند کمکی به تیم ملی کند و تنها شاید باعث شود که ملی پوشان ما نتوانند از تمام پتانسیل خود در میدان مسابقه استفاده کنند زنگ هشدار توجیه تازه ای برای نتیجه نگرفتن به گوش می رسد و مسئولان تیم ملی باید به فکر باشند./آق


برچسب ها: تیم ، ملی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار