فرماندار چالدران به بهره‌برداری از 52 واحد تعاونی مسکن مهر چالدران تا پایان سال‌ جاری اشاره کرد.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد حوزه راه و شهرسازی در چالدران، اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، دولتمردان وظیفه دارند با ارائه عملکرد شایسته در حیطه مسئولیت‌ها و وظایف خود بیش از پیش در راستای تسریع روند اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های در دست تلاش کنند تا حماسه اقتصادی مد نظر رهبری را خلق کنند.

وی از وجود 109 طرح و پروژه در حوزه راه و شهرسازی در چالدران خبر داد و افزود: در این میان می‌توان به وجود 10 پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال نیز اشاره کرد.

قلی‌پور پروژه‌ جاده چالدران به کشمش‌تپه، پروژه راه روستائی ساری اوجاق، تفت روان و امام قلی کندی و احداث سد خاکی بابااحمد را از مهم‌ترین این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اهتمام جدی در اتمام به موقع طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا، خاطرنشان کرد: چهار فقره از پروژه‌های راه و شهرسازی تا پایان سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

قلی‌پور تصریح کرد: پروژه احداث تعاونی مسکن مهر 92 واحدی از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان است که پیش‌بینی می‌شود 52 واحد از آن تا پایان سال ‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها حدود 3 هزار خانواده از مزایای متعدد این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند./ب

برچسب ها: مهر ، چالدران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.