"شهاب حسيني" وظايف خبرنگاران را به خبرنگار "هفت" گوشزد كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه سينمايي "هفت"، "شهاب حسيني" بازيگر سينما و تلويزيون در پي گزارشي با خبرنگار برنامه "هفت" گفت: من كار خود را به عنوان يك كارمند شهرداري مي‌دانم چرا كه همانگونه كه ما از آن كارمند شهرداري توقع داريم مردم هم از من به عنوان يك بازيگر توقع دارند. 

وي در خصوص سينما بيان كرد: سينما محصول نيست، سينما هويت مشخص و انساني دارد كه به طور معمول محوريت آن را بازيگر تشكيل مي‌دهد، سينما اخلاق‌گرا و انساني است. 

"حسيني" اظهار داشت: استارسازي در جامعه‌ي ما خيلي جا افتاده نيست ما بايد نسبت به جامعه‌ي خود شناخت داشته باشيم تا از دغدغه‌هاي اجتماعي حرف بزنيم. 

وي تصريح كرد: براي بازي در فيلم‌سينمايي "جدايي نادر از سيمين" من معادل آن افراد را در جامعه ديده و پس از شناخت، آنها را بازتار داديم. 

وي اظهار داشت: در سينماي ما مردم و قشر خبرنگار به جاي آنكه با شخص ارتباط برقرار كنند به دنبال حواشي آدم‌ها مي‌گردند. 

"حسيني" در خصوص روند كاري قشر خبرنگاران، بيان كرد: روند كاري اين افراد اينگونه است كه آدم‌ها را يا بالا و يا برعكس پايين مي‌آورند ولي بايد به گونه‌اي باشد كه اگر فردي كار خوب انجام داده آن حركت خوب را استمرار دهد و اگر انتخاب اشتباهي داشته آن اشتباه را بررسي كنيد اين وظيفه‌ي شما خبرنگاران در مقابل هنرمندان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.