"يدالله ولي زاده" عكاس صنعتي و تبليغاتي در گفتگو با خبرنگار
حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران، گفت: عكاسان در ژانر تبليغاتي با كنترل كردن عوامل سعي در ارائه تصويري متناسب با ذهنيت خودشان دارند در حاليكه در عكاسي صنعتي، عكاس هيچ دخل و تصرفي در سوژه ندارد.
وي با اشاره به خلاقيت بعنوان يكي از ويژگيهاي عكاسي تبليغاتي، عنوان كرد: براي ارائهي يك موضوع در اين ژانر از عكاسي بايد عكاس براي تأثيرگذاري بر روي مخاطب خلاقيت داشته باشد.
"ولي زاده" با اشاره به آگاهي عكاس از روانشناسي مخاطب بعنوان يكي از ويژگيهاي عكاسان تبليغاتي، خاطر نشان كرد: آشنايي با علايق ونيازهاي مخاطبان يكي از مواردي است كه عكاسان در اين نوع ژانر بايد دانش آن را بدست آورند تا تأثيرگذار باشند./ي2