اسدي در خصوص علت فراهم نشدن امکان ساخت فیلمی بهتر گفت: سینمای ایران سینمای موسمی است که روند آن به سوی فیلم های بی ارزش در قالب طنز در حال حرکت است.

سعید اسدی كارگردان در گفتگو  با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من مردم ایران از فیلم های اجتماعی و جامعه محور استقبال می کنند همانگونه  که فیلم سازان و تهیه کنندگان تمایل به ساخت چنین فیلم هایی دارند.

وی اظهار داشت: من 5 سال پس از ساخت فیلم سینمایی "آواز قو" تمامی پیشنهادهای خود را  رد کردم تا فیلمی اجتماعی تر، عشقی تر، تندتر و حرفه ای تر از "آواز قو" را بسازم اما این امر  میسر نشد.

اسدي در خصوص علت فراهم نشدن امکان ساخت  فیلمی بهتر گفت: سینمای ایران سینمای موسمی است که روند آن به سوی فیلم های بی ارزش در قالب طنز در حال حرکت است.

وی بیان کرد: همانگونه که برج سازان ساخت و سازهای بی جا در کوچه های مال رو و کوچه هایی که برای خانه های یک طبقه طراحی شده بود تهران را به شهری دیوانه کننده تبدیل کردند  و در سینما هم برخی ها با همکاری و اقدامات وزارت ارشاد باعث خرابی در سینمای ایران شدند که آثار اجتماعی آن پاک نشدنی و جبران ناپذیر است.

اسدی گفت: حال این سوال مطرح شود که  نقش وزارت ارشاد در خرابی سینمای ایران چیست جواب بسیار ساده است همیشه گفته اند که نفی بسیار با خود بی ارزشی به همراه می آورد و همین امر خرابی و رواج بی ارزشی در سینما شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.