ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه ضد ویروس برای کاربران خانگی در ایران است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند. همین طور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود. در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی می باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.



سرعت  ضد ویروس
ضد ویروس شید با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. این سیستم‌ها شامل سیستم هوشمند اَرتا، سیستم هوشمند سامتا و سیستم استفاده از زمان بیکاری سیستم است. سیستم هوشمند اَرتا در واقع به ضد ویروس کمک می کند در موارد زیادی از تکرار اسکن‌ها جلوگیری شود. این کار با علامت گذاری فایل‌های اسکن شده و فایل‌های از پیش شناخته شده و همچنین روند و میزان استفاده از فایل‌ها انجام می شود. سیستم هوشمند سامتا با زیر نظر گرفتن عملکرد ضد ویروس و رایانه شما قدرت و میزان استفاده ضد ویروس از حافظه و منابع سیستم را در هر لحظه با در نظر گرفتن متغیرهای متعدد تنظیم می کند. همچنین سیستم استفاده از زمان بیکاری، به ضد ویروس این امکان را می دهد تا در زمان هایی که شما از رایانه استفاده نمی کنید یا استفاده سبک می کنید فایل های شما را اسکن و نتیجه را ذخیره کند تا بعدا در هنگام باز شدن این فایل ها، ضد ویروس باعث کندی سیستم نشود.



محیط ضد ویروس
محیط ضد ویروس شید با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات ضد‌ویروس شید ساده و قابل دسترسی و استفاده است بلکه پس از نصب تمام تنظیمات و امکانات مهم مرحله به مرحله توضیح داده شده و توسط کاربر تنظیم می‌گردد. همچنین محیط ضد‌ویروس با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است، که در عین حال آشنا و قابل استفاده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از ضدویروس کمک می‌کند. ضد ویروس شید همچنین شامل راهنمای کامل فارسی می‌باشد که تمام پنجره‌ها، اخطارها و تنظیمات ضدویروس با جزییات در آن توضیح داده شده است. راهنمای هر پنجره از گوشه‌ی همان پنجره قابل دسترسی و مطالعه است.



به روز رسانی
به‌روزرسانی بدون دردسر:
یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است. با ثبت ضدویروس شید شما دیگر احتیاج به هیچ اقدامی برای به‌روز شدن ضدویروس ندارید و ضد ویروس بطور اتوماتیک هرگاه شما به اینترنت متصل شوید به‌روزرسانی می‌شود. (اگرچه امکان تنظیم به‌روزرسانی بطور دستی امکان‌پذیر است)



به‌روزرسانی قابل ادامه:
به‌روزرسانی ضدویروس شید بصورتی طراحی شده است که به کاربر امکان ادامه به‌روزرسانی در صورت قطع اینترنت را بدهد. این قابلیت که تنها در تعداد محدودی از آنتی‌ویروس‌ها وجود دارد بدین معنی است که شما می‌توانید هرگاه به اینترنت متصل می‌شوید قسمتی از به‌روزرسانی را دریافت نمایید.



به‌روزرسانی روزانه: به‌روزرسانی ضدویروس شید بصورت روزانه منتشر می‌شود و پیشنهاد می‌شود حداقل هر هفته ضد‌ویروس به‌روز شود.



احتیاج کمتر به به‌روزرسانی مرتب: یکی از برتری‌های ضدویروس شید احتیاج کمتر به به‌روزسانی مرتب است، که علت آن همان استفاده از دو موتور است. اگرچه پیشنهاد می‌شود ضدویروس هر روز به‌روزرسانی شود اما ضدویروس شید که یک هفته از به‌روزرسانی آن می‌گذرد بهتر از آنتی‌ویروس‌های دیگر که همین مدت از به‌روزرسانی آنها می‌گذرد عمل خواهد کرد.


شما می‌توانید به منظور آزمایش ضد ویروس شید، آن را دانلود و نصب فرمایید. پس از نصب و در صورت تمایل می‌توانید نام کاربری ضد ویروس را از طریق سایت شید خریداری نموده و ضد ویروس را به‌روزرسانی کنید.

اگر سوالی در زمینه ضد ویروس شید داشته باشید می توانید به بخش سوالات متداول مراجعه کنید.

برای خریداری نام کاربری اینجا را کلیک کنید.

نکته: اگر قصد نصب این آنتی ویروس را دارید باید آنتی ویروس قبلی را از روی سیستمتان پاک کنید چون دو تا آنتی ویروس با هم run نمی شوند.


  برای دانلود ضد ویروس شید اینجا را کلیک کنید

مشخصات:
در این نسخه: ویندوزهای 64 بیتی و 32 بیتی پشتیبانی می شوند

آخرین به روز رسانی: 92/05/18
حجم: 127 مگابایت

  دریچه فناوری اطلاعات را در فارس توییتر دنبال کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۴:۲۷ ۱۰ تير ۱۳۹۴
باسلام
من ضدویروس شید را دانلود کردم اما چندبار پیام دادم برای دریافت نام کاربری ورمز اما جوابش نیومده.پئین سمت راست مینویسه توانایی شناسایی ویروس ب شدت کاهش یافته.لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
باید با خرید نام کاربری به قیمت 18900 تومان ضد ویروس شید را ارتقا دهید
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۲۱:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
بهت تبریک میگم آرمان جان...
من واقعآ راضیم...
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۶:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۳
very very good
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر
۱۹:۱۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
بابا با چن تا حرف که نمیشه به انتی ویروس اطمینان پیدا کرد.کلا سر در گرم میکنن ادمو.چن تا متخصص بیان نظر بدن وتایید کنن.بعدش ما هم از خدا خاسته بیایم از این استفاده کنیم.ولی واقعا جای تشکر داره از تولید کنندگان به خاطر تلاششون/
United States of America
عرفان
۱۴:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
سلام
این آنتی ویروس همه تعریفش می دن اینجا
پس چرا آنتی وبروس NOD 32 ورژن 8
میگه ویروس
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۱:۰۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
این آنتی ویروس وقتی یه چیزی که ویروس داره رو میخواد اسکن کنه قاطی میکنه و دیگه اصلا جلو نمیره،یعنی در واقع به ویروس که میرسه به جای مقابله ،هنگ میکنه.یعنی تقریبا اصلا جواب نمیده.حالا میگین چکار کنیم ما که داریم از این آنتی ویروس استفاده میکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۰۰:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
انتی ویروس شید برای محافظ اخطار میده که غیر فعال شده و حالت اضطرای 3 نوشته باید چه کار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
این بهترین انتی ویروسی بود که تا حالا دیده بودم
خیلی خوبه
برای دریافت نام کاربری و پسورد ****رایگان****به سایت www.r2du-soft.irبروید
Iran (Islamic Republic of)
طیبه
۱۷:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
کدوم قسمت باید رمز و نام کاربری رو خریداری کنم؟ آخه هرچی میرم ک خریداریش کنم نمیشه لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۱:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
این انتی ویروس معرکه اس!
ویروس CryptorBit که فایل ها رو خراب میکنه!
تعمیر میکنه!
به این میگن تولید ملی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
نسبتا خوبه اما اگه موتور شو عوض بکنند بهتره.!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۴:۴۹ ۱۳ دی ۱۳۹۲
با سلام من مهندسي طراحي سايت خوندم و خيلي از آنتي ويروسها رو امتحان كردم به نظر من فوق العاده است محيط خوبي داره و زبانش فارسيه و دست كاربر خيلي بازه خيلي از ويروسهاي جديد رو هم ميشناسه فقط از دوستان خواهش ميكنم كه براي آپديت هزينه رو پرداخت كنن و از سايتهاي ديگه دانلود نكنن تا اين تيم بتونه تو كارش موفق باشه چون وطنيه
Iran (Islamic Republic of)
mkb
۰۹:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
نسخه ي اندرويد نداره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سلام--پسوردشو میخواستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
اي بابا . . .
پس چرا دانلود نميشه!!!
فكر كنم فايل دانلود خراب شده!!!!
لطفا زود رسيدگي كنيد . . .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
با عرض سلام خدمت شما من قدیم ازاین انتی ویروس داشتم به خاطر یک اشتباه از طرف خودم این انتی ویروس پاک شده حالا میخوام دوباره این انتی ویروس بریزم اخطار میده باید کلند پاک کنم حالا باید اون انتی ویروس قدیم از کجا باید پاک کنم
Iran (Islamic Republic of)
DJ ALI
۲۱:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
به خاطر این آنتی ویروس دمتون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۳:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
khobe vali hanoz zaeefe
Iran (Islamic Republic of)
taha
۱۶:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
بد نبود
United States of America
Alireza
۱۶:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
khobe.faghat nemidonam chejori update konam albate kamputeram internet nadare
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۲:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام ببخشيد تاريخ بروز رساني آنتي ويروس براي كي است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
سلام چرا هرچی این هفته برای ویندوز برنامه گذاشتید با فرمت rar. می باشد ؟ مگر این فرمت در ویندوز قابل اجراست ؟ لطفا کمکم کنید . ممنون .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
فرمت rar در گوشی و کامپیوتر میخونه. ولی باید برنامه winrar رو نصب کنی
Iran (Islamic Republic of)
I am
۱۷:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
من 2 ساله دارم از این آنتی ویروس استفاده میکنم عالیه قبلن بین آنتی ویروسهای دیگه سرگردون بودم دائما سیتمم ناقص بود ولی تو این 2 سال شاید باور نکنید اگه سیستم ویروسی هم شده همین آنتی ویروس دخلشو آورده!

تازه وطنی هم هست و این یه امتیازه! :)
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۱:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
آنتی ویروس خوبیه من مدت هاس دارم ازش استفاده میکنم
به شما هم پیشنهاد میدم که استفاده کنید
برای آپدیت کردنش هم نیازی به خرید نام کاربری نیست میتونید از سایت
www.r2du-soft.ir به رایگان دانلود کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام دوستان ضد ویروس شید بد نیست ولی قدرت زیادی نداره مثلا حتی اگر این آنتی ویروس از دو موتور ESET و Avira هم استفاده کنه نمیتونه به Kaspersky برسه من مخالف نیستم ولی اگه به جای این دو موتور موتور Norton یا Kaspersky بود بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۰۶:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
عزیز آنتی ویروس kaspersky و norton هردو سنگینن و حجم زیادی رو تو ram میگیرن اگه شید استفاده میکرد اونقدر سنگین میشد که هر سیستمی نمیتونست از اون استفاده کنه........
آخرین اخبار