در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 


 


برای رایانه؛

 

 

تنیس روی میز را در رایانه بازی کنید + دانلود

 

Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است كه تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود. انجام بازی به صورت تك نفره یا دو نفره به همراه گرافیك نسبتا مناسب و وجود مكان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند كه در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در كنار صداها و موزیك هایی كه در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش كیفیت بازی كمك زیادی می كند. كمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شكست داد، حركت سریع ماوس و زدن دكمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراكه اگر كمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود.

 



نكته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است كه تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد.

راهنمای نصب

- Crack را در محل نصب بازی جایگزین فایل های قبلی کنید.
- بازی را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.


 


برای اندروید؛
گاز دادن در تابستان؛ Real Racing 3 + دانلود

در این گرمای تابستان یک ماشین‌سواری تند و سریع خیلی می‌چسبد! اگر با ما موافقید پس نگاهی به عنوان «رانندگی واقعی 3» شرکت EA بیندازید و لاستیک در پیست بگذارید! بازی به شما اجازه می‌دهد 45 نوع ماشین مختلف را هدایت کنید که از میان آنها می‌توان‌ به غول‌هایی از شرکت‌های بوگاتی و لامبورگینی اشاره کرد.



مسیرهای بازی، جاده‌هایی از نقاط مختلف دنیا هستند و بیش از 900 رویداد مختلف در آن وجود دارد که می‌توانید با آنها خود را به چالش بکشید. از جذابیت‌های بازی این است که باید با 21 ماشین دیگر به رقابت بپردازید و برای تصاحب مقام اول تلاش کنید.

برای اندروید؛

Star Wars Pinball + دانلود
 

اگر برای رُویو جواب داده است پس چرا پینبال آن را امتحان نکنیم؟ شرکت Zen یکی از سازنده‌های اصلی بازی‌های ویدئویی پینبال است. این شرکت بعد از Zen Pinball و Marvel Pinball این‌بار سراغ جنگ‌های ستاره‌ای آمده است. به لطف اندویدیا تگرا، شاهد گرافیکی بسیار زیبا در بازی هستیم که می‌تواند اولین جذابیت آن برای هر تازه واردی باشد.

 

شما می‌توانید از امپراتوری یا اتحاد شورشی‌ها حمایت کنید. با خرید بازی اولین میزی که در اختیارتان قرار می‌گیرد مربوط به اپیزود پنجم جنگ‌های ستاره‌ای می‌باشد، اما با خرید داخل بازی می‌توانید میزهای دیگر را نیز آزاد کنید.

 

 


برای اندروید؛

 

خانواده لمسی؛ Simpsons: Tapped Out + دانلود

 

خدایا! هومر دوباره دسته گل به آب داده، این‌ بار از نوع اتمی و تمام اسپرینگ‌فیلد را فرستاده روی هوا. حالا این شما هستید که باید به هومر و سایر خانواده سیمپسون‌ها کمک کنید تا در این بازی جذاب، محل زندگی خود را دوباره از نو بسازند.


 
ساختن بعضی از ساختمان‌ها موجب در دسترس قرار گرفتن چند شخصیت جدید مثل نلسون، کراستی دلقک و آقای بِرنز می‌شود از طرفی به مرور هزینه‌های ساخت‌ و ساز نیز افزایش می‌یابد. خوشبختانه بازیکنان می‌توانند با خرید دونات‌های ویژه به عنوان آیتم جایزه بازی کمک کنند تا اسپرینگ‌فیلد هرچه زودتر به روزهای اوجش بازگردد.

 


برای اندروید؛
زمان به صفر نزدیک می‌شود؛ Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود
اگر طرفداران سری بازی‌های «ندای وظیفه» دنبال عنوانی ارضاکننده و جذاب روی سیستم‌های اندروید بگردند، بهتر از این بازی یافت نخواهند کرد. این بازی که توسط Gameloft Montreal ساخته و عرضه شده است، در آینده‌ای نه چندان دور رخ می‌دهد.

 


بازیکن وظیفه دارد به نجات رئیس‌جمهور آمریکا برود که توسط یک سرباز سابق نیروهای ارتش به گروگان گرفته شده که قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی تمام تاریخ را رقم بزند. بازی در مکان‌های مختلف دنیا مانند بارسلونا و هاوایی اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند که Modern Combat 4: Zero Hour به عنوان یک بازی اندروید از گرافیک قوی و مثال زدنی بهره می‌برد.

دانلود با حجم 19.9 مگابایت
دانلود دیتا با حجم 1.05 گیگابایت
دانلود فایل نصبی آفلاین با حجم 19.9 مگابایت


برای اندروید؛

 

سرزمین سایه‌ها؛ Ravensword: Shadowlands + دانلود

 

این بازی زیبای سه‌بعدی در سبک نقش‌آفرینی عرضه شده و دنباله‌ای بر بازی قبلی Crescent Moon Studios، یعنی Ravensword است. در این بازی نقش آخرین سرباز بازمانده از یک جنگ مخرب را به عهده می‌گیرید که باید با یافتن سه عتیقه جادویی، سرنوشت خود را تغییر دهد و در این راه، سر به دخمه‌های عظیم و مخوف، شهرهای بزرگ و کوهستان‌های دیدنی می‌گذارد. نمای بازی پر است از صحنه‌های زیبایی که برای یک عنوان موبایل واقعا ستودنی هستند. بازی از یک داستان عمیق و سیستم مدیریت توانایی‌های قوی کاراکتر بهره می‌گیرد.

 




ویژگی ها:

- گرافیک سه بعدی بسیار زیبا
- گیم پلی اول شخص و سوم شخص در حالت پرواز
- بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه
- صدها آیتم مختلف برای استفاده
- قهرمانان مختلف
- گونه های مختلف دشمنان
- و …
(این بازی نیاز به دیتا دارد)


 
 
 
 

محل قرار گیری دیتا: sdcard/Android/obb


برای اندروید؛

جنگ با همسایه‌ها؛ Ingress + دانلود

 

یکی از جالب‌ترین عناوین منتشر شده برای سیستم‌های اندروید، همین بازی Ingress است. این بازی که یک MMO است و چند بازیکن به صورت آنلاین و همزمان در آن به رقابت می‌پردازند، در یک واقعیت مجازی رخ می‌دهد.

 

 

در این بازی، بازیکنان به هک درگاه‌های گسترده در محله خود می‌پردازند. بازیکن می‌تواند بین دو‌گروه Enlightened و Resistance یکی را انتخاب کرده، به آن بپیوندد. Enlightened قصد دارند نیروی بیگانه‌ای که بتازگی کشف شده را آزاد کنند و Resistance قصد جلوگیری از هدف دسته‌ اول را دارند.

 

حجم: 25.80 مگابایت

 ورژن: اندرويد 2.3 و بالاتر

 


برای اندروید؛

لذت ناب پارکور؛ Vector + دانلود


پارکور ورزشی است مهیج و جذاب که چند سالی است وارد کشور ما نیز شده و رو به گسترش است. شاید همه ما توان، حوصله یا زمان رفتن به کلاس‌های آموزشی پارکور را نداشته باشیم ولی شرکت Nekki لطف کرده و به ما اجازه می‌دهد حداقل روی دستگاه اندروید خود برای خودمان حرفه‌ای باشیم.


Vector عنوانی است تماما در مورد پارکور، انواع و اقسام حرکات این ورزش در بازی وجود دارد و در مقاطعی از مراحل باید از آنها بهره ببرید.

 


 

" سپاه خود را آماده کنید "

بازی اکشن برج جلال برای پلتفرم جاوا + دانلود

افسانه حمله به کل پادشاهی جهان برای شما باور نکردنی است، ارتش خود را جمع آوری کنید و تجربه مسافرت و جنگ را با آنها احساس کنید. بازی دارای 16 مرحله مختلف با جذابیت های فراوان است.

 
 
 
قابل اجرا در پلتفرم جاوا
حجم نرم افزار: 428 کیلوبایت

 

 


 

Hill Climb Racing بازی صعود به تپه + دانلود

یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

برای IOS؛
حجم: 11.6 مگابایت
نسخه: 1.9

 

 


 

بازی فکری برای پلتفرم جاوا + دانلود

در این بازی فکری شما وظیفه دارید که مکعب های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و آن ها را نابود کنید، بازی دارای مراحل متعددی است که با گذر از هر مرحله، بازی سخت می شود و شما را بیشتر به چالش می کشد پس سعی کنید به خوبی از فکر خود استفاده کنید.

 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 290 کیلوبایت

 

 

 

 



 

 
هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گـردآوری از: سـالار واعـظی


  دریچه مجله خبری را در فارس توییتر دنبال کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
rrr
۲۰:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
لطفا بازی های موبایل را هم به کامپیوتر تبدیل و روی سایت بزارید
-
SADAF
۰۶:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
خوبه ممنون از سایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
اينا كه همه شد اندرويد واسه سيمبين چي؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پدیده
۲۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
خب راست میگه همین پینت بال رو واسه ویندوز 7 اگه بزارید شدیدا پایه ام
آخه گوشیم اندروید 2.3.6 و اکثر این بازی ها رو اگه بازی کنم قاطی میکنه کرش میکنه مجبور به ریست فاکتوری یا عوض کردن رام میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
کامپیوتر بازی نمی خواد؟