نوجوانان فلسطینی از رفتار خشونت آمیز پلیس رژیم صهیونیستی در دوران بازداشت خود سخن می گویند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی ؛ پلیس اسرائیل بررسی را درباره ادعای مطرح شده در خصوص شکنجه کودکان فلسطینی آغاز کرده است. این کودکان پلیس اسرائیل را به داشتن رفتار خشونت آمیز متهم کرده اند.

خبرنگار این شبکه از نوجوانی سیزده ساله گزارش تهیه کرده است که پس از یک ماه بازداشت، آزاد شده است. تخلف او پرتاب سنگ بوده است.محند می گوید پس از اینکه بازجوها او را کتک زدند، مجبور شد اعتراف نامه ای را امضا کند.او می گوید:«هر بار نه می گفتم، مرا کتک می زدند. بازجو سوالی را بارها تکرار می کرد. او بر سر و بدن من می زد و سر مرا به صندلی می کوبید».

او در مقر پلیس اسرائیل در اراضی اشغال شده در کرانه باختری بازجویی شد. او تنها نوجوان فلسطینی نیست که دوران بازداشت و رفتار خشونت آمیز پلیس اسرائیل را تجربه می کند.پل هریسون سخنگوی دولت اسرائیل می گوید:«در صورتی که شواهد کافی علیه این افراد وجود داشته باشد، ما آنها را به دادگاه ارجاع می دهیم و نتیجه در دادگاه مشخص می شود».

والدین محند می گویند نمی توان انتظار عدالت داشت زمانی که قاضی شما همان کسی است که از شما بازجویی می کند. فعالان حقوق بشر می گویند رفتارهای خشونت آمیز علیه کودکان و نوجوانان در این ناحیه رو به افزایش است و این رفتارها که به شکل سازمان یافته صورت می گیرد باید متوقف شود.ناآم بومگراتن شارون فعال حقوق بشر می گوید:«ما از رفتارهای خشونت آمیزی سخن می گوییم که از کتک زدن تا تهدید به تجاوز جنسی مختلف است و نباید در حین بازجویی وجود داشته باشد».
برچسب ها: شکنجه ، نوجوان ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار