عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در هیچ سیاستی به دنبال سلاح هسته‌ای و شيميايي نیست، گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعي بوده است.

محمد‌حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان نتانياهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دکترین دفاعی ایران دکترینی است که به هیچ وجه در صدد استفاده از سلاح‌های شیمیایی، بیولوژیک و یا هسته‌ای نیست.

وي با بيان اين مطلب که دکترین دفاعی ما مردم هستند، ادامه داد: بزرگترین پشتوانه دفاعی ما ملت بوده و ما اعتقاد داریم هرگونه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در دنیا محکوم است.

آصفري تصريح کرد: مطمئنا اگر استفاده از سلاح هسته‌ای کارساز بود، آمریکایی‌ها و یا رژيم غاصب صهيونيستي که بزرگترین زراد‌خانه‌های سلاح هسته‌ای را دارند، مي‌توانستند در مقابل فلسطین بیاستند نه اینکه روز به روز شاهد عقب‌نشینی آنها باشيم.
 
وي تاکيد کرد: امروز در دنیا موضوعاتی مثل سلاح هسته‌ای کاربرد ندارد و به عنوان یک تهدید برای کشور مدعی قلمداد می‌شود.

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ سیاستی به دنبال سلاح هسته‌ای و شيميايي نبوده و نیست و همانطور که گفته‌ايم خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعي هستیم.

آصفري در پايان خاطرنشان کرد: این استراتژی در سطح کلان در کشور ما وجود دارد و براي تحقق بيشتر اين مسئله در دنيا تلاش مي‌کنيم.

گفتني است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم این کشور، مدعی شده ایران از سوریه به عنوان یک محوطه آزمایش استفاده می‌کند(!).

همچنين قابل ذکر است نتانياهو مدعي شده این وقایع بار دیگر ثابت می‌کند که ما نباید اجازه دهیم خطرناک‌ترین رژیم‌های دنیا به خطرناک‌ترین سلاح‌های دنیا دست پیدا کنند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار