رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: درباره معرفی دبیر شورای عالی امنیت ملی هرزمانی تصمیم گیری نهایی شود اطلاع رسانی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "محمد نهاوندیان" رئیس دفتر ریاست جمهوری در حاشیه همایش بزرگداشت روز پزشک که در تالار وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره معرفی وزرای سه وزارتخانه باقیمانده به مجلس گفت: عزم دولت یازدهم بر این محور بود که هیچ کندی در آغاز کار همه وزارتخانه ها صورت نگیرد و حتی یک روز هم به تاخیر نیفتد.
 
وی افزود: با توجه به این موضوع رئیس جمهور محترم سه سرپرست را برای وزارتخانه های مربوطه انتخاب کرده تا با توجه به آغاز فصل پاییز اختلالی در روند کار کشور ایجاد نشود.
 
نهاوندیان اظهار داشت: به حمد خدا و با توجه به تدابیری که رئیس جمهور اتخاذ کرده کارها به خوبی پیش می رود.
 
وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور هرزمان صلاح بداند و تصمیم بگیرند، به طور حتم براساس روال قانونی وزرای این سه وزارتخانه را معرفی خواهند کرد.
 
نهاوندیان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره  معرفی دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: هر زمانی تصمیم گیری نهایی شود اطلاع رسانی صورت می گیرد ولی در شرایط فعلی خوشبختانه هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط به خوبی انجام گرفته است.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره معرفی مسئولین نهاد ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد: تصمیم ساختاری در نهاد شکل گرفته و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رئیس دفتر رئیس جمهور حکم واحد دارند.
 
 انتهاي پيام/

برچسب ها: معرفی ، دبیر ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار