شناخت دقيق از وضعيت صنعت کشور به ويژه در صنايع تبديلي و زيرساخت يکي از اساسي ترين نياز اقتصادي در شرايط فعلي است.

طاهري کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: پيشرفت و توسعه صنعت با تشکيل تيم قوي اقتصادي و کارآمد و راه اندازي واحدهاي صنعتي ميسر مي شود.
وي با اشاره به تعطيلي بعضي از واحدهاي صنعتي در سال هاي اخير گفت: مقدار زيادي از واحدهاي صنعتي در سال هاي اخير به دليل نبود حمايت اقتصادي و مالي تعطيل شدند و يا تغيير خط توليد دادند.
وي گفت: شناخت دقيق از وضعيت صنعت کشور به ويژه در صنايع تبديلي و زيرساختي يکي از اساسي ترين نيازهاي اقتصادي در شرايط فعلي است.
اين کارشناس اقتصادي تصريح کرد: در بخش توليد صنعتي بايد تکنولوژي فرسوده را رها کرده و با استفاده از تکنولوژي جديد به پويايي صنعت کمک کنيم چرا که با تکنولوژي قديمي امکان رقابت در بازار سخت تر مي شود.
طاهري افزود: با يک برنامه مدون براي توليد کالاهاي صادراتي و نيز با ارتقا و بهبود واحدهاي فراوري و بسته بندي مي‌توانيم سرمايه گذاري را به سمت فعاليت هاي مرتبط با صادرات در بخش صنعت وارد کنيم که موجب تحول در صادرات غيرنفتي خواهد شد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اتخاذ رويکرد توليد محور براي صنايع کشور از اساسي ترين نياز اقتصاد کشور در شرايط فعلي است پس با اصالت بخشي به محيط کسب وکار در بخش صنعت شاهد رونق در اين بخش خواهيم بود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: صنعت ، ساخت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار