تکميل 45 حلقه چاه در مناطق نفت خيز جنوب

معاون مديرعامل شرکت ملي حفاري از تکميل 45 حلقه چاه نفتي در مناطق نفتخيز جنوب خبر داد.


 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران مهران مکوندي با بيان اينکه 45 حلقه چاه نفتي از ابتداي امسال تا پايان مرداد در مناطق نفتخيز جنوب تکميل و در مدار توليد قرار گرفته است،افزود: اين عملياتها در مناطق عملياتي زير پوشش شرکت مناطق نفتخيز جنوب در استانهاي خوزستان،بوشهر و کهگيلويه و بويراحمد اجرا شده است.
وي گفت: هم اکنون متخصصان ملي حفاري با بکارگيري 74 دستگاه حفاري سبک،سنگين و فوق سنگين در دورترين مناطق کشور بويژه ميادين مشترک عمليات حفاري و تکميل چاههاي نفت وگاز را با مديريت و تخصص ايراني بعهده دارند که با توجه به برنامه هاي توليدي مناطق نفتخيز جنوب 43 دستگاه حفاري و کليه خدمات فني و مهندسي مورد نياز در اختيار اين شرکت قرار گرفته است.
مکوندي افزود : همچنين در اين مدت 13 حلقه از چاههاي تکميل شده در مناطق نفتخيز جنوب 180 روز از برنامه هاي پيش بيني شده زودتر تکميل و تحويل شده است.
شرکت ملي حفاري نيز که بزرگترين شرکت حفاري در کشور است و گستره فعاليت آن از شمالي ترين مناطق ( خانگيران ) تا جنوبي ترين منطقه خليج فارس و پارس جنوبي و در بيش از 10  استان کشيده شده است،بيشترين توان عملياتي خود را به منظور توسعه مخازن نفتي ،حفظ و نگهداشت توليد،ازدياد برداشت در اختيار اين شرکت مادر تخصصي قرار داده است.

برچسب ها: نفت ، جنوب ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار