معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: با وجود همه‌ی توطئه‌هاي دشمنان، اكنون ايران اسلامي در زمينه‌هاي مختلف از جمله هوافضا، پزشكي، هسته اي، علمي و نظامي به رتبه‌هاي برتر جهان دست يافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، جواد کمالی در نشست ستاد گرامیداشت هفته‌ی دولت ، با اشاره به اوضاع منطقه افزود: ايران اسلامي تنها نقطه‌ی اطمينان جهان اسلام است لذا بايد در اين شرايط حساس ، همواره با اقتدار و ولايت‌مداري حركت كنيم.

وي گفت: بايد ارزش‌ها، خدمات و تلاش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را بر حسب تكليف قانوني و شرعي خود در جامعه بيان كنيم ، چرا که با بيان خدمات انجام شده، دل‌گرمي مردم به نظام افزايش مي‌يابد.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز گفت: در هفته‌ی دولت بیش از 500 میلیارد تومان طرح در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدجواد کامیاب افزود: 220 طرح با اعتبار 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 61 میلیارد تومان طرحهای روستایی بهره برداری می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست گفت: یادواره‌ی شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هفته دولت در کرمان برگزار می‌شود.

مهدی صدفی عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره، برپایی مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، تدوین کتابچه‌ای از خاطرات شهیدان رجایی و باهنر، فعالیت‌های رسانه‌ای با هماهنگی اصحاب رسانه در راستای آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی ، معرفی چهره‌های بزرگ و پخش ویژه برنامه‌هایی در رابطه با شناخت سیره‌ی این دو شهید بزرگوار از صدا و سیما را از برنامه‌های هفته‌ی دولت در کرمان برشمرد./ز

برچسب ها: پله ، ترقی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.