معاون مدير عامل شركت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري از حفر و تكميل ۴۵ حلقه چاه نفتي به متراژ بيش از ۹۱ هزار متر در گستره عملياتي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در پنج ماه نخست سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مهران مكوندي با بیان این مطلب گفت: هم اكنون ۴۳ دستگاه حفاري ناوگان اين شركت در حوزه عملياتي مناطق نفت خيز جنوب در استان هاي خوزستان، بوشهر، فارس و كهگيلويه و بويراحمد مستقر و در حال حفر چاه هاي توسعه اي و تعميري نفت و گاز هستند.
 
وي با بيان اين كه، شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در گستره اي به وسعت بيش از ۴۰۰ هزار كيلومتر مربع توليد افزون بر ۸۰ درصد نفت خام كشور را بر عهده دارد، اظهار كرد: شركت ملي حفاري بيشترين توان عملياتي خود را به منظور توسعه مخازن نفتي، حفظ و نگهداشت توليد و ازدياد برداشت در اختيار اين شركت قرار داده است.
 
مكوندي گفت: با همكاري و هماهنگي كارشناسان دو شركت در پنج ماه نخست سال جاري ۱۳ حلقه از چاه هاي تكميل شده در مناطق نفت خيز جنوب در مجموع ۱۸۰ روز زودتر از برنامه هاي پيش بيني شده تكميل و در اختيار كارفرما قرار گرفت.
 
معاون مدير عامل شركت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري تصريح كرد: شتاب بخشي در تحقق برنامه هاي حفاري علاوه بر ارزش اقتصادي بالا و كاهش هزينه ها، بيانگر تلاش خستگي ناپذير و شبانه روزي كاركنان سختكوش شركت ملي حفاري در پاسخگويي به نيازهاي صنعت نفت كشور است.
 
وي ادامه داد: شركت ملي حفاري ايران بزرگترين شركت حفاري در كشور است كه دامنه فعاليت آن از شمالي ترين مناطق(خانگيران) تا جنوبي ترين منطقه(خليج فارس و پارس جنوبي) در بيش از ۱۰ استان گسترش دارد.
 
مكوندي درباره توان عملياتي شركت افزود: متخصصان شركت ملي حفاري هم اينك با به كار گيري ۷۴ دستگاه حفاري سبك، سنگين و فوق سنگين در مناطق مختلف كشور بويژه ميدان هاي مشترك عمليات حفاري و تكميل چاه هاي نفت و گاز را با مديريت و تخصص ايراني بر عهده دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حفاری ، چاه ، نفت ، عملیات ، مخازن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار