دبیر ستاد یادواره سردار شهید محمدحسن نظرنژاد (بابانظر) از برگزاری پنجمین یادواره این شهید همراه با گرامیداشت سرداران شهید شریفی و ابراهیمی در جوار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، ادواره سردار شهید محمدحسن نظرنژاد معروف به بابانظر، اظهار کرد: این پنجمین یادواره‌ای است که برای گرامیداشت شهید بابانظر برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری مراسم، گفت: این مراسم فردا، يكم شهريور از ساعت 7صبح در محل مزار شهید بابانظر واقع در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.
وي افزود: امسال، علاوه بر مراسم یادبود شهید نظرنژاد، مراسم یادبود سردار شهید محمدابراهیم شریفی و سردار شهید سیدعلی ابراهیمی که از هم‌رزمان این شهید بودند، نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به خواسته خانواده شهید نظرنژاد و توافق با اعضای ستاد برای اینکه فضای مراسم معنوی‌تر شده و از حالت رسمی خارج شود، این مراسم برای نخستین‌بار در بهشت‌رضا(ع) برگزار می‌شود.

غلامی عنوان کرد: ستاد شهید بابانظر با همکاری سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و هیئت رزمندگان اسلام این مراسم را برگزار خواهدکردز/.

برچسب ها: یادواره ، شهید ، بابا ، نظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.