رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری از میزبانی شهر ساری در دور نهایی لیگ برتر کبدی ساحلی کشور در ساری از 26 تا 29 شهریور ماه امسال خبر داد.

ادیبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : دور نهایی مسابقات کبدی در سواحل ساری با معرفی 10 تیم برتر این دوره از رقابت‌ها به پایان رسیده است و قرار است برای مشخص شدن تیم برتر این دوره از رقابت‌ها کبدی‌کاران ساحلی کشور از روزهای 26 تا 29 شهریور ماه امسال در ساحل ساری به رقابت بپردازند.

وی افزود : در دور نخست رقابت‌های کبدی ساحلی کشور 17 تیم به مدت دو روز با هم رقابت کردند که 10 تیم جواز حضور در رقابت‌های نهایی این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیات کبدی ساری 10 تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را تیم‌های هیئت کبدی دهیاری محمدآباد گلستان، هیئت کبدی سرخنکلاته گلستان، هیئت کبدی آذربایجان شرقی، هیئت کبدی آذربایجان غربی، هیئت کبدی همدان، هیئت کبدی تالش، هیئت کبدی سیستان و بلوچستان، هیئت کبدی کرمان، هیئت کبدی یزد و هیئت کبدی ترافیک ساری عنوان کرد.

ادیبی کیفیت برگزاری دور نخست رقابت‌های کبدی ساحلی کشور را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد : میزان استقبال از این رقابت‌ها با توجه به نخستین میزبانی ساری بسیار مناسب بود.

وی درباره جزئیات برگزاری دور نهایی لیگ برتر کبدی در شهرستان ساری گفت : این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر کبدی کشور مشخص شود.

برچسب ها: کبدی ، ساحلی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.