نفرزاده سرمربی تیم ملی ایران گفت : والیبال قاره سبز را نباید دست کم گرفت.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل این رقابتها اظهارداشت: ما فردا یک بازی سخت و سنگین مقابل نماینده قاره اروپا داریم. این تیم دارای فیزیک بلند و قدرتمندی است. آنها دارای دفاع روی تور خوب و حرفه ای هستند به همین دلیل طبق آنالیزی که داشتیم برای مهار خط دفاعی تیم ملی استونی برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم.
وی وضعیت تیم ملی ایران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در طول مدت 2 روز حضورمان در آنکارا جلسات تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به مرز آمادگی خوبی رسیده اند. در میان ترکیب اعزامی به ترکیه 2 الی 3 بازیکن دارای مصدومیتهای جزئی هستند که امیدوارم در این مسابقات در این خصوص دچار مشکل نشویم.
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که برخی ها به دلیل آنکه تیم استونی تاکنون فقط یک بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه کرده جزو تیمهای ضعیف محسوب می شود؟ گفت: در این دوره از مسابقات 6 تیم از قاره اروپا که دارای سبک خاصی از والیبال مدرن هستند، حضور دارند. استونی هم یکی از نمایندگان والیبال قاره سبز محسوب می شود به هیچ عنوان نمی توان با استدلال به این مساله که آنها فقط یک بار حضور در مسابقات جهانی جوانان را تجربه کرده اند پس تیم ضعیفی هستند به حریف نخستمان در این رقابتها نگاه کرد.
نفرزاده تصریح کرد: طی صحبتهایی که با بازیکنان تیم داشتم، آنها توجیه شده اند که در این مسابقات بدون توجه به نام تیمها از تمامی قوای خود به منظور شکست حریف استفاده کنند پس برای آنها نام استونی، بلغارستان، روسیه و... هیچ فرقی ندارد ما فقط به دنبال ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه قابل قبول هستیم.
برچسب ها: والیبال ، قاره ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار