قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان از بهر‌مندی 45 هزار و 600 نیازمند از خدمات بیمه درمانی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رضا طاهری با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم این نهاد پوشش کامل خدمات درمانی نیازمندان زیرپوشش است، اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر 40 میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات درمانی به این تعداد مددجو و نیازمند در این استان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: گسترش سطح خدمات بیمه درمانی پایه، توجه و تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه و توسعه خدمات بهداشتی و تقویت و گسترش سیستم ارجاع و پزشک خانواده و استقرار نظام جامع نظارتی فراگیر از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در سطح استان است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری مطلوب از خدمات واحدهای بهداشتی و درمانی استان، توسعه پوشش حمایتی برنامه‌های رفع سوءتغذیه با او لویت زنان باردار و کودکان و بهر ه‌گیری از مشارکت خیرین  از دیگر اهداف این نهاد در بخش درمان و سلامت  در سال جاری است.

به گفته موسی‌نژاد، هزینه‌های درمانی مددجویان به ویژه بیماران صعب‌العلاج، سرطانی و بیماران خاص، توزیع سبد غذایی ویژه مسلولان و کودکان دارای سوء تغذیه، ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار، اهداء کالاهای بهداشتی و بهداشت دهان و دندان از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد مقدس از ابتدای امسال تا کنون بوده است.

این مسئول ادامه داد: به سازی محیط قالی بافی و احداث سرویس‌های بهداشتی روستای، ارزیابی سلامت دانش‌آموزان نیازمند و توسعه  بیمه‌های اجتماعی با اولویت زنان سرپرست خانواده نیز از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی کمیته امداد از ابتدای امسال تا کنون بوده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان حفظ کرامت  مددجویان و تلاش در راستای توانمندسازی آنان را مهم‌ترین رسالت و هدف این نهاد مقدس برشمرد و اذعان داشت: تلاش در راستای توانمندسازی نیازمند در حوزه‌های مختلف دنبال و خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی در این حوزه در سطح استان به دست آمده است.
برچسب ها: بیمه ، درمانی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.