کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان گفت: تا قبل از اردوی مشهد به دلیل مصدومیت نمی توانستم مبارزه کنم اما اکنون بسیار آماده ام و نمی خواهم روی تاتامی برزیل کم بگذارم.

امیر قاسمی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در مسابقات گراند اسلم مسکو و در دقیقه اول دنده ام شکست و نتوانستم به خوبی مبارزه کنم حریفم با وجود اینکه صاحب نام نبود ولی بسیار قدرتمند ظاهر شد و مبارزه را مقابل وی باختم و بسیار زود حذف شدم می دانم که اشتباه داشتم اما تجربه آن مسابقات باعث شد تا نقاط ضعف خود را بشناسم و در مسابقات جهانی برزیل جبران خواهم کرد.
 
کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان ادامه داد: نمی خواهم برای مسابقات جهانی برزیل کم بگذارم، تمام وقتم را برای این پیکارها گذاشته ام و قصد دارم خوب بجنگم و مسابقه بدهم حتی اگر هم نتیجه قابل قبولی نگرفتم از عملکردم راضی باشم. همه حریفانم را می شناسم و می دانم در وزن منفی 81 کیلوگرم 88 نفر از بهترین های جهان به رقابت خواهند پرادخت.
 
وی به برگزاری اردوی هفت روزه تیم ملی در مشهد اشاره کرد و درباره این اردو گفت: اردوی هفت روزه مشهد بسیار عالی بود من تا یک روز قبل از اینکه به آنجا برویم به دلیل آسیب دیدگی توان مبارزه نداشتم اما در مشهد این کمبود را جبران کردم و دو برابر سایر ملی پوشان مبارزه و تمرین کردم تا به شرایط ایده آل برسم.

قاسمی نژاد خاطرنشان کرد: اردوی مشترکی که بعد از مسابقات گرانداسلم مسکو و با حضور بازیکنان قدرتمند جهان برگزار شد فرصت بسیار خوبی برای ما بود اما مشکلات مالی به جودوکاران ایران اجازه نداد 3 روز کامل را در اردو بمانند و بعد از یک روز و نیم تمرین به ایران بازگشتیم این درحالیست که سایر کشورها بعد از مسکو مدت 7 روز دیگر را نیز به طور مشترک در یک شهر دیگر تمرین کردند.
 
 این اردو به قدری با کیفیت بود که برخی کشورها از جمله امارات جودوکاران خود را به اردو آورده بودند تا فقط به تمرین سایرین نگاه کنند و بیاموزند اگر بودجه داشتیم ما هم می ماندیم و از این اردو استفاده بیشتری می کردیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار