شهردار کرمان گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا پس از شروع به کار شورای جدید و انتخاب شهردار، همراه با انتقال اطلاعات، یک انتقال مسئولیت آرام انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، ابوالقاسم سیف‌اللهی در حاشیه‌ی نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان ، با تأکید بر اینکه کارها در شورا و شهرداری به گونه‌ای است که نباید در آن‌ وقفه ایجاد شود، افزود: باید فعالیت‌ها در شهرداری در شرایط منظمی انجام و خدمات شهری به شهروندان ارایه شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست ماقبل آخر شورای اسلامی شهر کرمان خاطرنشان کرد: در نشست‌های پایانی شورای اسلامی شهر، مجوزهایی که شهرداری برای ادامه‌ی روند فعالیت‌ها نیاز دارد ، اخذ شد تا در کارها وقفه و خللی ایجاد نشود.

سیف‌اللهی افزود: مجوزهای لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران نیز اخذ و قراردادهای سرمایه‌گذاران منعقد شده است و حتی بسیاری از آن‌ها خودشان کار را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهیم که هیچ خللی در ادامه‌ی فعالیت آن‌ها در انتقال مدیریت به شورای چهارم و شهردار جدید ایجاد نخواهد شد، ضمن اینکه در این دوره نیز تا آخرین لحظه سعی خواهد شد کار سرمایه‌گذاران دنبال شود تا هیچ مشکلی در ادامه‌ی فعالیت آن‌ها پیش نیاید.

وی با اشاره به شروع به کار شورای چهارم از 12 شهریور ، یادآور شد: هم‌اکنون اطلاعات شورای سوم در حال انتقال به شورای چهارم است و در شهرداری هم برای انتقال اطلاعات، آمادگی لازم وجود دارد.

در این نشست، آخرین مصوبات کمیسیون‌های پنج‌گانه‌ی شورا از جمله 76 مصوبه‌ی کمیسیون بودجه مورد تصویب نهایی قرار گرفت./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.