عضو كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري گفت: دانشگاه جدیدالتاسیس ايرانيان هنوز همه مراحل قانونی را طی نکرده و اسم آن در ليست دانشگاه‌هاي مورد تاييد وزارت علوم و تحقيقات قرار نگرفته است چرا كه در پورتال رسمي اين وزارت‌خانه دانشگاهي با اين اسم مشاهده نمي‌شود.

"علیرضا منادی‌سپیدان" نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتصاب مسئولان دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان از سوي احمدي‌نژاد گفت: صدور حکم براي مسئولان اين دانشگاه از طرف احمدي‌نژاد نيازي به مجوز قانوني نداشته است در حالي كه طبق اخبار منتشره، اساسنامه تأسيس اين دانشگاه داراي مشكلاتي است.
 
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: این دانشگاه جدیدالتاسیس هنوز همه مراحل قانونی را طی نکرده و اسم آن در ليست دانشگاه‌هاي وزارت علوم و تحقيقات قرار نگرفته است و در پورتال رسمي اين وزارت دانشگاهي با اين اسم مشاهده نمي‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به بررسي اين مورد در مجلس خاطر نشان کرد: بررسي اين مورد در دستور كار مجلس شوراي اسلامي نيست چرا كه رسيدگي به تأسيس و روند قانوني آن در حيطه وظايف و اختيارات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار