انتشارات "پازينه" آثار جديدي را به عرصه نشر ارائه مي‌دهد.

"سيد علي اصغر شريعت زاده" نويسنده و مدير انتشارات "پازينه" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در خصوص تازه‌هاي نشر اين انتشارات گفت: در راستاي برنامه‌هاي ارتقاء فرهنگي كتابهايي را در دست تأليف، چاپ و انتشار داريم كه هم‌اكنون 10 اثر به تازگي از سوي انتشارات "پازينه" به جرگه ادب و فرهنگ خواهد پيوست. 

وي در ابتدا با اشاره به كتابهاي تجديد چاپ اين انتشارات عنوان كرد: كتابهايي نظير راهنماي مصور و جامعه سنگ‌هاي قيمتي فرهنگ جامع جواهرشناسي و سكه‌هاي ايران زمين به جهت استقبال دانش پژوهان و متخصصان فرهنگي به چاپ دوم، سوم و چهارم رسيده‌اند. 

وي با اشاره به كتابهاي در حال چاپ كنوني از سوي اين انتشارات تصريح كرد: فرهنگ گويش لري از "محمد نظري" و هنر ساساني از دكتر "حسين آبورزماني" در مرحله چاپ و كتاب دي بنال‌هاي بختياري در قلمرو زاگرس نشيني نيز نوشته "رامين يوسفي" به چاپ رسيده است. 

"شريعت زاده" در پايان تصريح كرد: كتاب نفيس دو زبانه تحت عنوان "آثار گنجينه جيرفت" با موضوع اشياء تاريخي مربوط به "جيرفت" كه به خارج از كشور برده شده بود به قطع رحلي نيز چاپ و از سوي اين انتشارات در حال توزيع است. 

شايان ذكر است؛ كه كتاب "آثار گنجينه" با مقدمه "دكتر مجيدزاده" و تأليف دكتر "داريوش اكبرزاده" و "صديقه ببران" نوشته شده است./ي2
برچسب ها: پازینه ، انتشارات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار