علي دارابي گفت: جلسه‌ي تقدير از سازندگان برنامه‌هاي ماه رمضان كمك بسياري به برنامه‌سازان خواهد كرد.

"علي دارابي" معاون سيما در خصوص تقدير از برنامه‌هاي ماه رمضان امسال به خبرنگار حوزه راديو تلويزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌به تشخيص شوراي نظارت؛ برنامه‌هاي سحر، افطار، سريال‌ها، مجموعه‌هاي نمايشي و برنامه‌هاي تركيبي گفتگو محور مورد تقدير قرار گرفت.



وي ادامه داد: جلسه‌ي تقدير از هنرمندان جلسه‌ي خوبي بود و همكاران و برنامه‌سازان توانستند گفتگوي مستقيمي با رئيس شوراي نظارت داشته باشند و ديدگاهايشان را بيان كنند.

دارابي تصريح كرد: مراسم تقدير از سازندگان برنامه هاي ماه رمضان توسط شوراي نظارت براي اولين بار صورت گرفت كه اقدامي شايسته بود و با برگزاری این جلسه كمك بسياري به روند برنامه‌سازي و ارتقاي كمي و كيفي برنامه‌ها خواهد شد و اميدوارم شاهد تداوم اين جلسات از سوي شوراي نظارت سازمان صدا و سيما باشيم.

وي درخصوص ارزيابي برنامه‌هاي ماه رمضان امسال عنوان كرد: كيفيت آثار براساس ارزيابي‌ها كه داريم چه به لحاظ كمي و چه به لحاظ كيفي در واقع گسترش داشته چراكه تعداد شبكه‌هاي ما هم در  سالهاي اخير افزايش يافته است.

معاون سیما اظهار داشت: ما از امسال براي برنامه‌هاي ماه رمضان سال 93 تدارك ديدم و تلاش كرديم در واقع بتوانيم در اينكه ملاحظات هنري را در ساخت برنامه‌ها و در عين حال آموزش، نشاط در جانمايي پيام‌ها ايجاد كنيم.

وي خاطر نشان كرد: البته برخي برنامه‌ها را از نظر نقاط قوتي بايدتقويت كرد و برخي ضعف ها هم در برنامه ها قابل بررسي است./ص
برچسب ها: ه ، ه ، ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار