معاون صدا و سيما گفت: سال آينده سريال 100 قسمتي براي نخستين بار در صدا و سيما در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست صميمانه معاون صدا و سيما و رئيس شوراي نظارت در صدا و سيما با عوامل سازنده توليدات ماه مبارك رمضان برگزار شد.

در ابتدا "علي دارابي" معاون صدا و سيما در خصوص مراسم تقدير از عوامل برنامه‌هاي توليدي ماه مبارك رمضان گفت: مراسم تقديري به صورت مفصل از برنامه‌سازان سيما هفته آينده برگزار مي‌شود و جلسه امروز به همت شوراي نظارت صدا و سيما برپا شد.

وي ادامه داد: با توجه به شناخت "حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي" رئيس شوراي نظارت صدا و سيما سراغ دارد و مسئوليت وي در سال گذشته همواره شاهد راه‌كارهايي در جهت تشويق سازندگان بوديم.

"دارابي" عنوان كرد: افرادي كه امروز جمع شدند به انتخاب شورا بوده و تنها واسطه‌اي براي دعوت كردن و در نظر گرفتن  مكان برگزاري بوديم و به جهت تقدير از سوي شورا اين جلسه از اهميت به سزايي برخوردار است.

"دارابي" در خصوص برنامه‌ريزي سريال‌هاي رمضان تاكيد كرد: از 2 روز پيش برنامه‌ريزي براي سريال‌هاي ماه رمضان تشكيل شد و با مديريت زمان براي اولين بار برنامه‌ريزي جامعي براي سال آينده در نظر گرفتيم.

وي افزود: بر همين مبنا سريال 10 قسمتي را به نام "كيميا" به كارگرداني "جواد افشار" براي شبكه دو سيما ساخته خواهد شد كه موضوع انقلاب را به تصوير مي‌كشد.

معاون صدا و سيما با اشاره به تركيب برنامه‌هاي ماه رمضان در بخش‌هاي سحرگاهي و افطار در سال 92 افزود: برنامه هاي تركيبي پخش شده امسال مورد تاييد مردم قرار گرفته است و همه آنها با هدف شادي و نشاط براي مردم و ايجاد فضاي معنوي اوقات فراغت و حتي آموزنده براي مخاطب تدارك ديده شده.

"دارابي" تاكيد كرد: شبكه‌ها در دو سال اخير در تنوع برنامه‌ها موفق بودند به طوري كه حتي در صورت مشاهده نشدن برنامه‌ها شبكه تماشا با هدف تكرار آنها توانستند به پيشبرد خوبي برسند.

در ادامه "حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي" رئيس شوراي نظارت صدا و سيما دراين مراسم گفت: اصل كار بر اعتماد و يا كنترل نظارت انجام مي‌گيرد و در زماني كه كنترل به درستي صورت گيرد بي‌اعتمادي وجود نخواهد داشت.

وي ادامه داد: كارآمدترين نظام خود كنترلي است تا از اين طريق بايد‌ها و نبايدها ي الهي مراعات شود وارزش‌هاي الهي با توجه به تعاريف سازمان افراد را  موظف بدانند تا با آنچه كه مطلوب است كنترل و نظارت بر سريال‌سازي داشته باشد.

"حجت‌الاسلام رئيسي" عنوان كرد: در ساختار سازمان تعاريفي تبيين شده كه به دو صورت دروني و بروني نظارت و كنترل بر مسئولان صورت مي‌گيرد و حاصل اين اتفاقات خروجي اثري فاخر است.

وي تاكيد كرد: ماه رمضان ماه خداست كه توجه بسياري به خودسازي، خدامحوري دارد و اقبال عمومي برنامه‌هاي امسال به موضوع نظارت و كنترل اصولي برمي‌گردد.

در پايان مراسم از سازندگان برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان در شبكه‌هاي مختلف صدا و سيما تقدير به عمل آمد.

بنابراين گزارش، در ادامه نشست نجم الدين شريعتي مجري برنامه" سمت خدا" نيز در خصوص برنامه خود در ماه مبارك رمضان گفت: از بركت برنامه ما است كه سمت خدا مهمان مردم بوده و حلاوت معصومين به كام مردم بكشاند.

در ادامه محمود معظمي كارگردان "شايد براي شما اتفاق بيافتد" در اين مراسم گفت: از حادثه اي تو را خبر خواهم كرد اتفاق اين مجموعه بيان سيره زندگي از سياه و سفيدي زندگي است .

مهدي سلطاني سروستاني بازيگر مادرانه در خصوص سريال گفت: سريال "مادرانه" سريال خوبي است چراکه ارتباط خوب با مردم برقرار مي كند و با زبان اجرايي مناسب پيام خود را انتقال مي دهد.

وي ادامه داد: هر اثر هنري ريشه اي داشته باشد به مخاطب انتقال مي شود و بر انها نيز متاثر خواهد بود نه اينكه اشك هاي مخاطب را جاري كند. 



برچسب ها: دارابی ، معاون صدا ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار