رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: در نظر داريم برای حضور در جام جهانی برزيل سه اردو برگزار کنيم که اولين اردو از اواسط مهر ماه آغاز مي شود.

سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من برای آمادگی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی برزیل بايد اردوها طی سه مرحله مختلف برگزار شود که اولین اردوی این تیم در تاریخ 12 و 13 مهر در تایلند می باشد.

رئيس کميته فوتسال ايران تصریح کرد: لیگ فوتسال ایران از 14 شهریور آغاز می شود و در خلال بازی های لیگ اردوهای تیم ملی نیز در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و برای حضور در جام جهانی 10 روز پیش از شروع بازی ها به سائوپائولو خواهیم رفت تا با شرایط بازی های جام جهانی خود را وفق دهیم.

وی در خصوص تیم های حاضر در لیگ برتر تصریح کرد: طبق قوانین لیگ، هر شهر بايد یک تیم در لیگ داشته باشد و قرار است تیمی از مشهد امتیاز یکی از تیمهای لیگ را خریداری کند و من نیز با مدیرعامل مشهدی این تیم مذاکراتی را انجام داده ام و آنها اظهار علاقه به فعالیت در لیگ فوتسال نموده اند اما لازمه خریداری تیم لیگ برتری که می خواهد امتیاز خود را واگذار کند این است که این تیم مشهدی مبلغ 400 میلیون تومان را برای خرید امتیاز بپردازد.

افتخاري در پایان خاطر نشان کرد: امسال ما قصد نداریم با کسی برخورد جدی داشته باشیم اما روز گذشته طی جلسه ای که با مدیران عامل باشگاه های فوتسال لیگ برتری داشتم به آنها تأکید کردم که خیلی حواس خود را به مسائل لیگ جمع کنند و  با مدیریت صحیح خود، از وقوع اتفاقات سال‌های گذشته جلوگيري کنند زیرا معتقدم ما در مسیری قرار گرفته ایم که وظیفه داریم یک لیگ پویا را در لیگ برتر داشته باشیم و از هر گونه تشنج و ایجاد حاشیه جلوگیری کنیم./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار