رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دوران معاصر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام مهدی میرباقری عصر یکشنبه در نخستین همایش بزرگداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان قم در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دوران معاصر ما است و امام در خصوص دلیل اصرارشان بر انقلاب می‌فرمودند که بحث جلوگیری از منکر است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با اشاره به شهدای امر به معروف و نهی از منکر گفت: عده‌ای می‌توانستند عافیت‌طلب باشند و با منکرات مقابله نکنند، اما با منکرات مقابله کردند که این مقابله آنها آثار باطنی دارد.

میرباقری هدف جریان سلطه را تسخیر تمام جهان دانست و افزود: مهمترین کار این جریان در حوزه فرهنگ است و هدف از جنگ جریان سلطه علیه خاورمیانه، جنگیدن علیه اسلام است و در زمان جنگ آمریکا علیه عراق، بسیاری از اندیشمندان آمریکایی طی نامه‌ای از بوش حمایت کردند.

وی با اشاره به اقامه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ما باید اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنیم و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) پرچم‌داران اقامه امر به معروف و نهی از منکر هستند که باید از آنها تبعیت کنیم./ز

برچسب ها: قم ، انقلاب ، اسلامی ، امر ، معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.