فرماندار رشت گفت: در هفته دولت امسال 151 پروژه با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان توسط بخش دولتی و خصوصی در شهرستان رشت افتتاح می‏‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ولی‏‌الله عظمتی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ارائه خدمات به مردم تسریع یابد و هر ساله در این هفته مهم و ارزشمند، پروژه‏‌های زیادی در شهرستان، استان و کل کشور در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به ملت غیور ایران به بهره‏‌برداری می‏‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 151 پروژه با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان توسط بخش دولتی و خصوصی در شهرستان رشت افتتاح می‏‌شود، اظهار کرد: 47 میلیارد تومان از این مبلغ سهم پروژه‏‌های دولتی و 17 میلیارد تومان آورده بخش خصوصی است.

عظمتی افزود: گازرسانی به 12 روستای رشت، آبرسانی تعدادی از روستاها و آسفالت راه روستایی از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سال جاری است و همچنین نقص ولتاژ برق تعدادی از روستاهای رشت در این هفته تقویت و برطرف می‏‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت در راستای خدمت‏‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم تعدادی از ساختمان‌های اداری و مسکن مددجویان شهرستان رشت در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی همچنین به افتتاح شرکت فولاد شمال و تولید لوله‌های پلی‌اتیلن با اعتبار 2.5 میلیارد تومان و کارخانه تولید در و پنجره پی‌وی‌سی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته دولت اشاره کرد.

فرماندار رشت افزود: سرمایه‌گذاری خوبی در بخش ماهیان خاویاری در رشت انجام شده است و در هفته دولت شاهد افتتاح بزرگی در این بخش هستیم.

عظمتی در پایان از همه خبرنگاران خواست که با حضور در افتتاحیه پروژه‏‌ها و همراهی با مسئولان در انتقال به موقع و سریع خدمت‏‌رسانی به مردم در هفته دولت سالجاری همچون سال‏‌های گذشته کوشا باشند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گیلان ، افتتاح ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.