دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال سفیر با برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی خود و همچنین انجام دیدارهای تدارکاتی با قدرت آماده صعود به لیگ برتر والیبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدجواد حسینی‌نژاد اظهار کرد: تیم والیبال سفیر قم با اتکا به نیرو و استعداد بسیار بالای بازیکنان بومی و با کم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده از سوی هیئت و حمایت‌های مالی مدیران سفیر قطعا می‌تواند در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حضور موفقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه والیبال قم در لیگ امسال در پی‌کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است ادامه داد: والیبالیست های آینده‌دار قمی در ترکیب این تیم با انجام تمرینات سخت و فشرده که مرحله نخست آن در قالب نخستین اردوی آماده سازی یک هفته به طول انجامید و همچنین با انگیزه‌ای فراوان به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر قصد حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را دارند.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: قطعا با تلاش‌هایی که کادر فنی و بازیکنان تیم انجام می‌دهند می‌توانیم امسال در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور توان بالای والیبال قم را نشان داده و حتی به لیگ برتر هم صعود کنیم چیزی که دور از دسترس بازیکنان با انگیزه سفیر قم نیست.

وی یاد‌آور شد: با توجه به تجربیات ارزشمند به دست آمده از لیگ‌های دو فصل گذشته که سطح کیفی و کمی خوبی داشت، اکنون والیبالیست‌های سفیر قم آماده می‌شوند تا قابلیت‌ها و توانمندی بالای خود را برای حضور در لیگ دسته اول والیبال کشور نشان دهند./ز

برچسب ها: قم ، سفیر ، دیدار ، تدارکاتی ، صعود ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.