"بهروز شعيبي" كارگردان "دهليز" حضور چهره‌هاي سينمايي را در مراسم گلريزان گره‌گشا دانست.

"بهروز شعيبي" كارگردان "دهليز" در خصوص مراسم گلريزان و برپايي اين جريان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: شروع اين حركت جمعي 5 نفره بود كه تصميم به راه انداختن اين جريان را گرفتيم.



وي افزود: "سيدمحمود رضوي" اولين قدم را در جريان انداختن اين حركت بودند و در ادامه ان دوستان ديگري چون "مهتاب كرامتي"، "مهناز افضلي" و حجت‌الاسلام و المسلمين" شهاب مرادي" ما در اين مسير حمايت و ياري كردند.

وي در خصوص همكاري "شهاب مرادي" اظهار داشت: "شهاب مرادي" هميشه ارتباط خوبي با اهالي سينما داشته و موضوعات خوبي را در مسير كارمان به ما گوشزد كردند و هميشه شخص مورد اعتمادي بين بچه‌هاي سينما بودند.

وي تصريح كرد: اين جريان يك جريان مفهومي و معنوي بود كه حجت‌الاسلام و المسلمين "شهاب مرادي" با آغوش باز دعوتمان را پذيرفت و به عنوان امين و راه‌گشا ما را حمايت كردند.

"شعيبي" در مورد حضور چهره‌هاي سينمايي در اين محفل عنوان كرد: حضور چهره‌ها و بازيگران سينمايي تاثيرات مطلوبي را به همراه خواهد داشت كه هميشه در محافل گوناگون حضورشان را حس كرديم، هنرمندان پيش قدم و پيش‌گام در اين مسيرها بودند.

وي خاطرنشان كرد: از حضور تمامي دوستان و هنرمندان كه با حضورشان گره‌اي از مشكلات يك اعدامي گشودند و زندگي دوباره‌اي را به او هديه دادند مسپاگزارم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار